سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



زمان و مکان تشییع پیکر بازیگر سینما و تلویزیون


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پیکر ثریا حکمت از ساختمان شماره دو خانه سینما (خیابان وصال) تشییع می‌شود.

به گزارش انتخاب، این بازیگر که صبح 20 فروردین ماه درگذشت، پیکرش صبح فردا یکشنبه 22 فروردین ماه از ساختمان شماره دو خانه سینما در خیابان وصال تشییع می‌شود و قرار است در قطعه هنرمندان در کنار مهری مهرنیا به خاک سپرده شود.

ثریا حکمت با نام اصلی آذر مهدی قلی‌خانی متولد 1332 در خوی بود که پس از اخذ مدرک منشی‌گری از اوایل دهه 50 فعالیت بازیگری‌اش را آغاز کرد که تا اواخر دهه 80 ادامه داشت.

از جمله فیلم های سینمایی که این هنرمند فقید در آن‌ها نقش‌آفرینی کرده بود می‌توان به آثاری چون «نقطه ضعف»، «تصویر آخر»، «خواستگاری»، «شب شکن»، «سمندر»، «جدال در تاسوکی»، «بهار در پاییز»، «دو همسفر»، «حالا چه شود؟»، «روز دیدنی»، «نیش»، «تهاجم»، «ماه‌پیشونی»، «آواز قو»، «عروسی مهتاب» و فیلم به‌یادماندنی «ای ایران» ناصر تقوایی اشاره کرد.

«مرد اول»، «آپارتمان»، «فاصله»، «گزارش»، «خانه به خانه» و «خاطره‌ها» هم از جمله سریال‌هایی هستند که حکمت در آنها به ایفای نقش پرداخته است.

این بازیگر بیش از یک دهه بود که فعالیت بازیگری نداشت و در سال‌های اخیر با مشکلات معیشتی زیادی مواجه بود.

حکمت که در اوایل سال جدید به دلیل مسمومیت دارویی به بیمارستان منتقل شده بود با بهبود نسبی شرایطش ترخیص شده بود ولی بامداد 16 فروردین‌ماه به دلیل تشنج و لخته شدن خون بار دیگر به بیمارستان منتقل شد و به کما رفت.


ویدیو مرتبط :
اعلام زمان و مکان رسمی تشییع پیکر 15 جنازه حادثه