ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



آبان، ماه خوشبختی کی‌روش/ برد ششم مقابل گوام رقم می‌خورد؟


  X  

تاریخ خبر : دوشنبه 1394.08.25 - 15:07

آبان، ماه خوشبختی کی‌روش/ برد ششم مقابل گوام رقم می‌خورد؟

کاپ/ پس از آغاز به کار کارلوس کی روش در تیم ملی، ایران 7 بار در ماه آبان به میدان رفته است.
اولین بار که تیم ایران تحت هدایت کی روش در ماه آبان به میدان رفت، به روز 20 آبان 1390 بازمی گردد.
20 ابان 1390؛ بحرین 1-1 ایران
یک ماه پس از برد خیره کننده(6-0) در برابر بحرین، ایران در منامه دیدار برگشت خود را مقابل این تیم برگزار کرد و هر چند در آخرین ثانیه های نیمه اول محمدعلی تایب العلوی روی اشتباه محرز مهدی رحمتی یک گل دریافت کرد، اما در دقیقه 3+90 مجتبی جباری روی یک ضربه برگشتی دروازه حریف را باز کرد تا ایران یک امتیاز باارزش را از بحرین گرفته و همچنان صدرنشین گروه باقی بماند.
24 آبان 1390؛ اندونزی 1-4 ایران
شاگردان کی روش پس از تساوی مقابل بحرین راهی اندونزی شدند و برخلاف بازی رفت که مقابل این تیم به مشکل خورده بودند به سرعت و در همان اوایل بازی سه گل توسط میلاد میداوودی، مجتبی جباری و غلامرضا رضایی به ثمر رساندند. در ادامه نیز جواد نکونام یک پنالتی را به گل تبدیل کرد تا سرانجام این مسابقه با نتیجه (4-1) خاتمه یابد.
16 آبان 1391؛ ایران 6-1 تاجیکستان
در فاصله هشت روز مانده تا برد حساس ایران و ازبکستان در انتخابی جام جهانی، رقیبی بهتر از تاجیکستان برای تیم ملی پیدا نشد تا شاگردان کی روش بدون هیچ مشکلی با گل های قاسم دهنوی(2) یعقوب کریمی(2)، احمد حسن زاده و علیرضا عباسفرد به برتری(6-1) دست یابند.
24 آبان 1391: ایران 0-1 ازبکستان
در روزی که یک برد مقابل ازبکستان، تیم کشورمان را در آستانه صعود به جام جهانی قرار می داد اشتباه هولناک مهدی رحمتی باخت یک بر صفر ایران را رقم زد. در این مسابقه در دقیقه 71 سانتر از راه دور جباراف با ضربه سر باکائف وارد دروازه مهدی رحمتی شد. تا شانس صعود ایران به جام جهانی 2010 تا حد زیادی کاهش یابد. هر چند که سرانجام شاگردان کی روش موفق شدند به جام جهانی صعود کنند.
24 آبان 1392: تایلند 0-3 ایران
پس از آن که تیم ملی کشورمان راهی جام جهانی شد، در اولین دیدار پس از صعود، موفق شد تایلند را در تهران با نتیجه(2-1) شکست دهد. اما دیدار برگشت به دشواری بازی رفت نبود. در روزی که دانیل داوری برای اولین بار درون دروازه تیم ملی ایستاد، تیم کشورمان دو بار در اوایل مسابقه توسط اشکان دژآگه و رضا قوچان نژاد به گل دست یافت و در نیمه دوم نیز گل سوم کشورمان توسط علیرضا جهانبخش وارد درواه تایلند شد.
28 آبان 1392: لبنان 1-4 ایران
تیم ملی کشورمان پس از برد مقابل تایلند از شرق آسیا راهی غرب اسیا شد و در روزی که بمب گذاری موجب ناآرامی در اطراف ورزشگاه بیروت شده بود، تیم ملی با ارائه یک بازی درخشان و با گل های امیرحسین صادقی، رضا قوچان نژاد(2 گل) و جواد نکونام 4 بر 1 لبنان را از پیش رو برداشت.
21 آبان 1394: ایران 3-1 ترکمنستان
آخرین دیدار ایران کی روش تا قبل از مسابقه مقابل گوام، به دیدار چهار روز قبل مقابل ترکمنستان باز می گردد. مسابقه ای که با گل های مرتضی پورعلی گنجی،سعید عزت اللهی و اشکان دژآگه با نتیجه(3-1) به سود ایران خاتمه یافت.
با این نتایج شاگردان کی روش در آبان ماه 5 برد، یک تساوی و یک شکست کسب کردند که دست بر قضا در هر دو توقف تیم ملی، مهدی رحمتی بی تقصیر نبود. باید دید که کشورمان در مقابل گوام بردهای آبان ماهی کی روش را به عدد 6 می رساند یا خیر؟

نظر شما


ویدیو مرتبط :
شما و آی فیلم ششم آبان ماه ۱۳۹۳