جاسازی جنازه خواهر ناتنی در فریزر+ عکس


برادر ناتنی خواهرش را پس از ضربات متعدد چاقو به قتل رساند و جسد تکه تکه او را در فریرز جاسازی کرد. برادر ناتنی به خواهرش تعرض کرد و اورا کشت برادر ناتنی خواهرش را پس از ضربات متعدد چاقو به قتل رساند و جسد تکه تکه او را در فریرز جاسازی کرد. بکی وات نابرادری کیت بعد از آن که او را می‌رباید، به خانه‌اش می‌برد و پس از تجاوز، او را با ضربات متعدد چاقو به قتل می‌رساند و جنازه او را تکه تکه کرده و درون فریزر پنهان می‌کند. بر اساس گزارش پلیس، بکی وات پسر 22 ساله‌ای است که خواهر 17 ساله‌اش را در مسیر مدرسه می‌رباید و او را بعد از بیهوش کردن به خانه خود می‌برد. بکی پس از تعرض به خواهرش، او را به حمام برده و وقتی که تلاشش برای خفه کردن کیت بی‌نتیجه می‌ماند، تصمیم به قتل او با چاقو می‌گیرد. جاسازی جنازه خواهر ناتنی در فریزر جنایت بکی وات وقتی به اوج می‌رسد که بدن خواهرش را تکه تکه می‌کند و هر قسمت را درون فریزر جاسازی می‌کند و سعی در مخفی کردن آن‌ها دارد.

پلیس در ادامه افزود: بکی وات در اعترافات خود اظهار کرد: "همیشه پدر و مادر به کیت توجه می‌کردند، چیزهای خوب همیشه مال او بود. من او را از عمد کشتم و پشیمان هم نیستم. می‌خواستم او را خفه کنم تا راحت‌تر بمیرد، ولی کیت مقاومت کرد و من مجبور شدم او را با چاقو به قتل برسانم. می‌خواستم جنازه‌اش را بعد از تکه تکه کردن درون سطل زباله بیندازم که یک خانم و آقا مقابل خانه‌ام بودند و من مجبور شدم جنازه او را در فریزر جاسازی کنم.

پلیس محلی میامی گفت: ویکی وات به اتهام قتل درجه یک، تعرض و ضرب و شتم بازداشت شد و پس از تکمیل پرونده‌اش به مراجع قضایی ارجاع داده خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
مادر ناتنی و خواهر ناتنی های واقعی سیندرلا در دیزنی لند