ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



قانون‌شکنی و حمایت از آقای خاص در شب مجازات او به خاطر قانون‌شکنی+ تصاویر


به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه دیلی‌میل، تیم فوتبال چلسی شب گذشته (شنبه) در هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس در شرایطی با نتیجه یک بر صفر به استوک‌سیتی باخت که سرمربی پرتغالی‌‌اش، ژوزه مورینیو به دلیل محرومیت اجازه ورود به ورزشگاه را نداشت.

مورینیو به خاطر اهانت به داور بازی چلسی - وستهام یک جلسه از حضور در ورزشگاه محل بازی تیمش محروم شد. این مجازات شب گذشته اعمال شد و او نتوانست در ورزشگاه بریتانیا و از نزدیک بازی را تماشا کرده و شاگردانش را هدایت کند. البته ظاهراً برای مورد دوم دست آقای خاص چندان هم بسته نبوده است، چون تصاویر گرفته شده از رختکن چلسی مشکوک است و وجود یک دستگاه‌ ارتباطی را نشان می‌دهد که گمان می‌رود روی فاریا، یکی از دستیاران مورینیو برای ارتباط برقرار کردن با سرمربی تیم از آن استفاده کرده‌ باشد.

به نوشته دیلی‌میل مورینیو هفتمین شکست این فصل تیمش در لیگ برتر را از هتلی در نزدیکی ورزشگاه بریتانیا تماشا کرده است. طبق قوانین سرمربی که از حضور در ورزشگاه محروم می‌شود، حق ارتباط برقرار کردن با دستیارانش را هم ندارد هرچند اتحادیه فوتبال انگلیس اعتراف کرده بود که تقریباً غیرممکن است مانع از برقراری ارتباط میان مورینیو و دستیارانش شد و به نظر می‌رسد که او توانسته دستورات لازم را به دستیارانش بدهد.

اتفاق جالب دیگری که شب گذشته در خانه استوک‌سیتی رخ داد، اتحاد گروهی از هواداران چلسی برای حمایت از سرمربی تحت فشارشان به خاطر ممنوعیت او برای ورود به ورزشگاه بریتانیا بود که آن را با زدن نقاب‌هایی با تصویر مورینیو به صورت‌شان و آوردن ماکت آقای خاص به سکوها نشان دادند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
قانون شکنی منافقین و بیانات امام خمینی!!