ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



دکتر منظمی سرپرست حوزه نایب رئیسی بانوان شد


به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی در حکمی دکتر مریم منظمی را بعنوان سرپرست حوزه نایب رئیسی بانوان فدراسیون کشتی منصوب کرد.

سرکار خانم مریم منظمی از سال 1387 تاکنون مسئولیت های مختلفی همچون مدیرکل امور هماهنگی بانوان وزارت ورزش و جوانان و مسئولیت هایی در اداره کل ورزش و جوانان و تربیت بدنی استان خوزستان را در کارنامه مدیریتی خود داشته و مدرسی دوره های آموزشی تخصصی ورزشی را برعهده داشته است.

منظمی دارای دکترای مدیریت در ورزش و سابقه فعالیت قهرمانی در رشته های دومیدانی، آمادگی جسمانی، کاراته را در سوابق ورزشی خود دارد و تاکنون چندین مقاله تخصصی در زمینه ورزش از وی در فصلنامه های پژوهشی معتبر چاپ شده است.

متن حکم سرکار خانم منظمی به شرح زیر است:

نظر به تجربیات و سوابق ارزنده مدیریتی سرکارعالی در عرصه های مختلف ورزش، به موجب این حکم، به عنوان سرپرست حوزه نایب رئیسی بانوان فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید.

انتظار دارم با جدیت نسبت به پیگیری مسئولیت‌های مدیریتی خود در این سمت مطابق ضوابط و مقررات کوشا بوده و به لطف خداوند بزرگ، در خدمتگزاری به ورزش ملی کشور، موفق باشید.

انتهای پیام/ک


ویدیو مرتبط :
صحبت با کفاشیان در خصوص نایب رئیسی کنفدراسیون آسیا