سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نگاه نزدیک/ ساعت هوشمند HP با طراحی زیبا معرفی شد


نگاه نزدیک/ ساعت هوشمند HP با طراحی زیبا معرفی شدزومیت/ اچ پی ساعت هوشمند بسیار زیبایی طراحی کرده که انتظار می‌رود مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گیرد. با گذشت زمان، تولید کنندگان ساعت هم ساعت‌هایی تولید می‌کنند که همان جلوه ساعت‌های سنتی و زیبا را در کنار امکانات ساعت‌های هوشمند داشته باشد. با ما همراه باشید.

اچ‌پی برای ساختن ساعت زیبای خود از یک شرکت بسیار معروف طراح جواهرات آمریکایی با نام سواروسکی کمک گرفته تا بخش‌هایی که نگین‌دار هستند و لازم است تا جزییات طراحی یک جواهر در آن‌ها رعایت شود، به زیبایی هر چه تمام‌تر نشان داده شوند. به طور مشخص یکی از طراحان معروف با نام «آیزاک میزراهی» که در طراحی بسیاری از جواهرات سواروسکی دخالت داشته، کار طراحی ساعت هوشمند جدید اچ پی را بر عهده گرفته است.

ساعت هوشمند اچ‌پی قادر است تا از طریق بلوتوث به هر دو سیستم عامل اندروید 4.4 به بالا و iOS 8 و بالاتر متصل شود. این ساعت هوشمند می‌تواند تماس‌های ورودی، پیام‌ها، ایمیل‌ها و موارد دیگر را در قالب اطلاع‌رسانی‌ها سریعا روی ساعت در اختیار شما قرار دهد.

اچ‌پی این ساعت زیبا را با قیمت ۲۵۰ دلار به بازار‌ عرضه خواهد کرد.


منبع: زومیت


ویدیو مرتبط :
طراحی زیبا ساعت هوشمند MARTIAN