سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رئیس ستاد انتخابات ایلام: 43 داوطلب نمایندگی مجلس در استان نام نویسی کردند


حسین کلانتری عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در چهارمین روز از نام نویسی برای انتخابات مجلس هفت نامزد به صورت قطعی در حوزه انتخابیه ایلام، مهران، ملکشاهی، سیروان، ایوان و چرداول و پنج نفر نیز برای حوزه انتخابیه دهلران، دره شهر، بدره و آبدانان بصورت قطعی داوطلب شدند.
وی افزود: با احتساب این تعداد افراد داوطلب 31 نفری که تا روز گذشته خود را برای این انتخابات مهیا و ثبت نام کرده بودند تا پایان وقت امروز 43 نفر در 2حوزه انتخابیه این استان مدارک خود را برای شرکت و نامزدی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ارائه داده و نام نویسی کرده اند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام ادامه داد: در مجموع از 43 نامزد ثبت نام شده قطعی 31 داوطلب مربوط به حوزه انتخابیه ایلام، مهران، ملکشاهی، سیروان، ایوان و چرداول و 12 داوطلب هم مربوط به حوزه انتخابیه دهلران، دره شهر، بدره و آبدانان هستند.
کلانتری با اشاره به ثبت نام داوطلبان مجلس خبرگان در استان نیز تاکید کرد: در پنجمین روز ثبت نام برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و تا پایان وقت امروز سه شنبه تعداد داوطلبان ثبت نام شده در این حوزه بصورت قطعی هشت نفر بوده اند.
وی گفت: کار ثبت نام از داوطلبان مجلس خبرگان تا پایان روز اداری فردا و ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی نیز تا چهارم دی ماه ادامه خواهد داشت.
استان ایلام با افزون بر 20 هزار کیلومترمربع مساحت و جمعیتی حدود 600 هزار نفر و 10 شهرستان، سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی (دو نماینده برای شهرستان های ایلام، مهران، چرداول، سیروان، ایوان و ملکشاهی) و (یک نماینده برای شهرستان های دهلران، دره شهر، بدره و آبدانان) و یک نماینده هم در مجلس خبرگان رهبری دارد.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفندماه سال جاری برگزار می شود.
3032/6034

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آخرین خبرها از ستاد انتخابات استان تهران