ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



صادق‌پور: استقلال پیشنهاد رسمی برای جذب محمدی نداده است/ بازیکنی را به زور نگه نمی‌داریم


رضا صادق‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص خبرهایی که مبنی بر انتقال قطعی مهرداد محمدی به باشگاه استقلال مطرح شده،گفت: هنوز پیشنهاد رسمی از سوی باشگاه استقلال به دست ما نرسیده است. دو پیشنهاد رسمی از سوی باشگاه‌های دیگر در خصوص این بازیکن بوده اما از استقلال نبوده است.

وی در خصوص اظهارنظر مهرداد محمدی مبنی بر اینکه نمی‌توانم به تیمی بروم که تا سال گذشته آرزوی باخت آن را داشتم و رفتنم به این تیم خیانت است، اظهار داشت: در فرآیند نقل و انتقال باشگاه راه‌آهن نظر ارکان باشگاه را گرفته و پس از آنکه به جمع بندی رسیدیم تصمیم نهایی خود را اعلام می‌کنیم؛ بنابراین چیزی که برای ما در این خصوص اهمیت زیادی دارد مصالح باشگاه است. یکی از فاکتورهایی که در مصالح باشگاه در نظر می‌گیریم نظر خود بازیکن است چون نمی‌توانیم بازیکنی را به زور به تیم دیگری بفرستیم.

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن در خصوص انتقال میلاد محمدی به فوتبال روسیه گفت: این موضوع در فرآیند مراحل پایانی تصمیم‌گیری قرار دارد. نظر من به عنوان مدیرعامل باشگاه این است که فرآیند ترانسفر بازیکنان ایرانی به فوتبال اروپا که چند وقتی است تضعیف شده، باید تقویت شود. هدف ما در باشگاه راه‌آهن این است که در سال‌های آینده چند میلاد محمدی ترانسفر کنیم.

صادق‌پور در مورد درخواست جدایی منوچهری از باشگاه راه‌آهن تصریح کرد: باید بررسی‌های لازم در این خصوص انجام شود. کادرفنی تیم لیستی به ما داده که اگر موفق به جذب نفرات جایگزین امین منوچهری شویم، کمک می‌کنیم تا این بازیکن نیز به خواسته‌های خود برسد. همانطور که گفتم مصلحت باشگاه راه‌آهن بیش از هر چیز برای ما اهمیت دارد.

وی در خصوص نتایج ضعیف تیم راه‌آهن و بستن قرارداد 5 ساله با سرمربی این تیم و اینکه در صورت ادامه این نتایج تا کجا از تارتار حمایت می‌شود، تاکید کرد: من از میانه راه به مجموعه راه‌آهن اضافه شدم اما هدف ما تقویت تیم راه‌آهن در راستای حفظ آن در لیگ برتر است و برای رسیدن به این هدف از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم. ما بازیکنان خوبی داریم که از پتانسیل و توانایی‌های بالایی بهره‌مند هستند. این بازیکنان نیاز به مکمل‌هایی دارند تا تیم نتیجه بگیرد.

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن گفت: متاسفانه ذهنیت اکثر بازیکنان ما در سه فصل گذشته فقط بقا بوده است. این تفکر باید در آینده به تفکر قرار گرفتن در نیمه بالایی جدول تغییر پیدا کند و برای رسیدن به این هدف باید یک روند تکاملی را طی کنیم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
پیشنهاد به سید صادق شیرازی