علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



رمز«صعود به مرحله بعدی زندگی»/ نویسنده‌ای که با زندگی‌اش بازی کرد


به گزارش خبرگزاری مهر، روی جلد کتاب «صعود به مرحله بعد زندگی» با این پرسش رو به رو می‌شوید که  «چگونه درهای ماجراجویی و خوشبختی را به روی قهرمان زندگی خود باز کنید؟». این درست همان پرسشی است که نویسنده کتاب سال‌ها قبل از خود پرسیده و حالا تجربیاتش را در طول سال‌هایی که پشت سر گذاشته در کتاب «صعود به مرحله بعد زندگی» با مخاطبانش به اشتراک می‌گذارد.

استیو کمب در سالهای گذشته زندگی متفاوتی را تجربه کرده است. او برای آنکه بتواند شور و انرژی و سرزندگی را به زندگی‌اش باز گرداند با الگوبرداری از بازی‌های کامپیوتری زندگی‌اش را ادامه داد.

او در فصل‌های ابتدایی این کتاب به مخاطبش توصیه می‌کند که پیش از ایجاد هر تغییری در زندگی باید قهرمان یا شخصیت اصلی و غول بازی یا زندگی خود را پیدا کنند. او در این باره می‌گوید: «من ابتدا ابرقهرمان زندگی‌ام را پیدا کردم. قهرمان «من» بودم بنابراین تلاش کردم برای گذران مراحل مختلف بازی‌ای که زندگی واقعی‌ام بود تلاش کنم.  واقعیت این است که برای ماجراجویی دست به هر کاری زدم. سفرهای مختلفی را تجربه کردم. با هواپیمای شخصی سفر کردم، روزها و شبها پیاده راه رفتم، در نشست‌های مختلف و کارناوال های مختلف حاضر شدم و با ماجراجویی و کسب تجربه تلاش کردم سطح زندگی ام را ارتقاء دهم.»

استیو کمب در بخش‌هایی از این کتاب به مخاطبانش می‌گوید: «لزومی ندارد ماجراجویی‌های عجیب و غریبی را در زندگی تجربه کنید تا بتوانید نامش را ماجراجویی بگذارید فقط کافی است به هر یک از اتفاق‌هایی که در زندگی پیش رو دارید به شکل یک ماجراجویی هیجان انگیز نگاه کنید که باید با شور و هیجان و البته با تفکر آن را پشت سر بگذارید. فقط کافی است ابرقهرمان درونی تان را شناسایی کنید.»

این نویسنده در کتاب  «صعود به مرحله بعد زندگی» فهرستی از مهمترین مراحل صعود به مرحله بعد بازی زندگی را مرور می‌کند. او از پیدا کردن ابرقهرمان، شناسایی حماسه‌ها و مهمترین اتفاقات زندگی، شناسایی عادت‌ها و ترک عادت‌های نامناسب، آموزش و یادگیری، ماجراجویی برای خلق رویدادهای خوب در زندگی، سفر و همراهی با گروه‌ها و دیدگاه های مختلف برای شناسایی بهتر و بیشتر جهان یاد می کند.

کتاب «صعود به مرحله بعد زندگی» به قلم استیو کمب به زبان انگلیسی و در ۲۸۸ صفحه و با همکاری نشر رودال بوکز منتشر می‌شود. این اثر قرار است روز سه‌شنبه دوازدهم ژانویه سال جاری در کتابفروشی ها عرضه شود. 


ویدیو مرتبط :
ویدئو : بررسی احتمال صعود تیم ملی والیبال به مرحله بعدی