ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



منصوریان با این حرف‌ها می‌خواهد برای خودش پله درست کند


منصوریان با این حرف‌ها می‌خواهد برای خودش پله درست کندفارس/ پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: این تفکر خوبی نیست که یک مربی بگوید ترمز پرسپولیس را می‌کشد تا استقلال قهرمان شود و مربی حرفه‌ای ابتدا باید به فکر تیم خودش باشد.
جمشید شاه‌محمدی در خصوص وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله سه هفته مانده تا پایان لیگ گفت: پرسپولیس روند خوبی را در لیگ امسال داشت و قهرمانی این تیم دور از دسترس نیست. بازیکنان باید بدانند که همه چیز دست خودشان است و با بازی‌هایی که از این می‌بینم معتقدم که شاگردان برانکو انگیزه بسیار زیادی برای قهرمانی دارند و با ادامه این نوع بازی آنها می‌توانند قهرمان شوند.
وی در پاسخ به این سوال که از سه بازی باقیمانده پرسپولیس کدام بازی را سخت تر می‌داند افزود: فکر می‌کنم سخت‌ترین بازی دیدار مقابل نفت است چرا که طبق صحبت‌های دیروز علیرضا منصوریان آن‌ها برای خودشان بازی نمی‌کنند بلکه می‌خواهند برای استقلال بازی کنند و همین مسئله باعث می‌شود بازی بسیار سختی را شاهد باشیم.
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره اظهارات روز گذشته منصوریان مبنی بر اینکه ترمز پرسپولیس را می‌کشد تا استقلال قهرمان شود ادامه داد: به هر حال منصوریان می‌خواهد برای خودش پله درست کند چرا که فکر می‌کند این شانس را دارد تا سرمربی استقلال شود و با این حرف می‌خواهد آینده بهتری در استقلال داشته باشد. به نظرم این تفکر اصلا تفکر خوبی نیست و یک مربی حرفه‌ای باید ابتدا به فکر تیم خودش باشد نه قهرمان شدن تیم استقلال.
شاه‌محمدی درباره اینکه از نظر او عامل موفقیت پرسپولیس در لیگ امسال چه بوده اظهار داشت: به نظر من عامل برتری پرسپولیس نظم و انضباطی است که برانکو به تیم تزریق کرده و از طرف دیگر مدیریت علی اکبر طاهری هم در این مسئله دخیل بوده است. شما ببینید همین تیم در ابتدای فصل شانزدهم بود اما با نظم و انضباط حالا صدرنشین جدول هستند. متاسفانه در فوتبال ایران نظم و انضباط به خوبی رعایت نمی‌شود.
مربی فصل گذشته امیدهای پرسپولیس درباره اینکه آیا از تیم امید بازیکنی می‌تواند راهی تیم بزرگسالان شود تصریح کرد: ما دو سال قبل بازیکنانی مثل میلاد کمندانی و محمد رحمتی را به بزرگسالان پرسپولیس دادیم و امسال هم چند بازیکن از تیم امید در تمرین بزرگسالان پرسپولیس حاضر شدند که برانکو آن‌ها را نپسندید و من به نظرش احترام می‌گذارم اما اگر سال بعد باز هم من مربی امیدهای پرسپولیس باشم شک نکید سه چهار بازیکن به تیم بزرگسالان می‌دهم.

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // منصوریان: صالح پشت چند کاغذ A4 خودش را مخفی می کند‬‎