سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مشاور محمدرضا عارف: تقاضای فراکسیون امید ریاست عارف بر مجلس است/ لاریجانی مورد حمایت لیست امید بود


مشاور محمدرضا عارف می گوید تقاضای فراکسیون امید ریاست عارف بر مجلس است، عارف یک خط مشی اخلاقی و متعهدانه را نسبت به مطالبات رای دهندگان به لیست امید را داردو حتما نسبت به انجام تعهدات بی تفاوت نخواهد بود.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مشاور محمدرضا عارف می گوید تقاضای فراکسیون امید ریاست عارف بر مجلس است، عارف یک خط مشی اخلاقی و متعهدانه را نسبت به مطالبات رای دهندگان به لیست امید را داردو حتما نسبت به انجام تعهدات بی تفاوت نخواهد بود.

به گزارش انتخاب، حسن رسولی عضو بنیاد باران و از مشاوران محمدرضا عارف در خصوص ریاست عارف در مجلس دهم و تفاهم و تعامل با علی لاریجانی، گفت: دکتر عارف مقصودش این بوده است که ائتلاف امید که لاریجانی را هم مورد حمایت قرار داده برای تصمیم گیری‌های بعدی و در مسائل مختلف دیگر هم تفاهم  و تعامل خواهند داشت.

وی ادامه داد: تقاضای فراکسیون امید ریاست عارف بر مجلس است. عارف یک خط مشی اخلاقی و متعهدانه را نسبت به مطالبات رای دهندگان به لیست امید دارد و حتما نسبت به انجام تعهدات بی تفاوت نخواهد بود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه رقابت اخلاقی میان این دو شخصیت بهترین مسیر است، خاطرنشان کرد: البته اگر صدا وسیما کمک کند، این رقابت رقابتی اخلاقی و منصفانه در یک فضای برابر و عادلانه شکل می گیرد. خبر 20:30 متاسفانه به صورت کامل برنامه تبلیغی اصولگرایان را پخش کردند اما در مورد همایش 158 نفره لیست امید حتی در حد یک جمله هم خبری منتشر نکردند.

استاندار سابق خراسان افزود: اگر صدا وسیما عادلانه‌تر رفتار کند، پیش بینی می‌کنم میان دو جناح یک رقابت اخلاقی اما جدی شکل خواهد گرفت؛ اصلا وجود یک رقابت جدی و در چارچوب به نفع مردم  و جریان‌ها است.

مشاور عارف با بیان اینکه افرادی که در لیست امید هستند شامل 3 طبقه هستند، تصریح کرد: گروه اول اصلاح‌طلبان، گروه دوم هواداران دولت و گروه سوم تعدادی از اصولگرایان معتدل مانند مطهری، نعمتی و جلالی هستند. اینکه نتیجه رایزنی‌ها منتهی به روز تعیین تکلیف ریاست مجلس به چه سمتی خواهد رفت؛ معتقدیم فراکسیون امید بیشترین سهم را در تعیین این کرسی خواهد داشت.

حسن رسولی یادآورد شد: برخی از رای دهندگان انتظار دارند کسانی که در این چارچوب رای آورده اند متعهد باشند، طبیعتا در مورد گروه اول و دوم نتیجه مشخص است اما در  مورد گروه سوم باید منتظر بمانیم و ببنییم چه تصمیمی را می‌گیرند.

*نامه نیوز


ویدیو مرتبط :
همایش در امتداد امید با حضور دکتر محمدرضا عارف در رشت