علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



اکران رایگان فیلم سینمایی محمد رسول الله(ص) برای بسیجیان ارسباران


مهدی آبیاری در گفتگو با خبرنگار مهر از اکران فیلم محمد رسول الله(ص) بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج برای دانش آموزان و بسیجیان اهر، هریس، ورزقان، هوراند و کلیبر در سینما قدس شهرداری اهر خبر داد و اظهار داشت: به مناسبت هفته بسیج و گرامیداشت مجاهدت و تلاش بسیجیان گرانقدر شهرستان اهر و در راستای تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری در خصوص بستر سازی و ترویج فرهنگ و هنر ایرانی اسلامی در میان احاد مختلف مردم، شورای اسلامی شهر و شهرداری اهردر نظر دارد چندین حلقه فیلم ارزشی از جمله فیلم محمد رسول الله که مورد تائید رهبر معظم انقلاب نیز می باشد بصورت رایگان برای دانش آموزان و بسیجیان در سینما قدس شهرداری اهر اکران کند.

وی گفت: فرهنگ بسیجی فرهنگ ایثار و شهادت و دلاورمردی می باشد، در زلزله اسفناک سال ۹۱ شاهد بودیم که بسیجیان جان برکف این دیار از اولین ساعات وقوع زلزه تا بازسازی کامل خانه ها ی زلزله زدگان به مردم داغ دیده و آسیب دیده امداد و خدمت رسانی کردند. لذا ارائه هر گونه خدمت به بسیجیان شهرستان ازطرف شورای شهر و شهرداری باعث خرسندی و افتخار اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار اهر می باشد.

وی با اشاره به اینکه وجود بسیج در کشور همانند دژی مستحکم و همچون مشتی بر دهان یاوه گویان استکبار است، اضافه کرد: بسیجیان نه تنها در دوران هشت سال دفاع مقدس از زندگی و مال خود گذشتند تا ما امروز در آرامش زندگی کنیم و اکنون بایستی با پاسداری از خون شهدا و ایثارگران بخشی از رشادت ها و فداکاری های آنها را جبران کرده باشیم.

آبیاری بابیان اینکه نیروهای بسیج قلب تپنده کشور و موجب اتحاد ملی هستند، افزود: بسیج تنها متعلق به یک سازمان و نهاد خاصی نیست و بلکه وابسته به تمامی ملت ایران است و اکنون همین استکبار و گروه تروریستی داعش و حامیان آنها از وجود بسیج و بسیجیان هراسان هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر اهر در پایان خاطرنشان کرد: تقویت تفکر بسیجی در بین جوانان، موجب اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و بسیج امروز با اقتدار تمام در مقابل فتنه های دشمنان ایستادگی می کند.


ویدیو مرتبط :
تیزر فیلم سینمایی محمد رسول الله(ص)/اکران از ۴ شهریور