ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پیروزی پرگل آرسنال و نیوکاسل در هفته پایانی لیگ برتر جزیره


به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا، هفته سی و هشتم و پایانی لیگ برتر تیم فوتبال انگلیس از ساعت 18 و 30 دقیقه به وقت تهران و با برگزاری 9 دیدار پیگیری شد. دیدار تیم های منچستریونایتد و بورتموث نیز که قرار بود همزمان با سایر دیدارها برگزار شود، به دلیل کشف یک بسته مشکوک در اولدترافورد در ابتدا به تاخیر افتاد اما به توصیه پلیس انگلیس ورزشگاه از وجود تماشاگران تخلیه شد و برگزاری این دیدار نیز به زمان دیگری موکول شد.
در 9 دیدار باقی مانده تیم فوتبال آرسنال با نتیجه 4 بر صفر و با قاطعیت استون ویلا را شکست داد.
دیدار حساس تیم های چلسی و لسترسیتی قهرمان، با تساوی یک بر یک پایان یافت. لسترسیتی پیش از این دیدار برای اولین بار در 3 هفته مانده به پایان رقابت ها، قهرمان لیگ برتر جزیره شده بود و با امتیازی که از تساوی امشب به دست آورد، قهرمان 81 امتیازی شد.
اورتون با نتیجه قاطع 3 بر صفر از سد نوریچ گذشت و دیدار تیم های نیوکاسل و تاتنهام با نتیجه پرگل 5 بر یک به سود نیوکاسل به پایان رسید. دیدار تیم های ساوتهمپتون و کریستال پالاس نیز با نتیجه 4 بر یک به سود ساوتهمپتون خاتمه یافت. استوک سیتی نیز با نتیجه 2 بر یک وستهام را شکست داد.
همچنین دیگر دیدارهای این هفته را تیم های وست برومویچ و لیورپول و سوانسی و منچسترسیتی برگزار کردند که در پایان این دیدارها با تساوی مشابه یک بر یک پایان یافت. همچنین دیدار تیم های واتفورد و ساندرلند با نتیجه 2 بر 2 پایان یافت.
در پایان رقابت های این فصل لیگ برتر انگلیس، تیم لسترسیتی شگفتی ساز این فصل، با 81 امتیاز قهرمان شد و تیم های آرسنال با 71 و تاتنهام با 68 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار گرفتند. در انتهای جدول نیز به ترتیب تیم های استون ویلا، نیوکاسل و نوریچ قرار گرفتند.
ورزشی**9129**1379

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نیوکاسل 4 منچسترسیتی 3 (لیگ برتر جزیره 2004)