گردشگری


2 دقیقه پیش

بازگشایی اتاق لباس های محمدرضا پهلوی در کاخ نیاوران

به مناسبت روز جهانی موزه اتاق لباس های محمدرضا پهلوی در کاخ اختصاصی نیاوران بازگشایی می شود.به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران این اتاق پس از یک دوره تعمیرات ...
2 دقیقه پیش

سه اثر جهانی در خوزستان بدون زیرساخت گردشگری

خوزستان سه اثر ثبت جهانی دارد. چغازنبیل؛ شهر تاریخی شوش و سازه های آبی شوشتر اما برای هیچ کدام از این میراث جهانی زیرساخت های گردشگری مناسبی تدارک دیده نشده است.استان ...



کارت بلیت های یک ساله برای سفرهای نرمال


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از افرادی که از مترو استفاده زیادی دارند خواست تا کارت بلیت های شارژ ریالی را انتخاب کنند زیرا کارت بلیت های یکساله بر مبنای یک سفر نرمال در طول سال طراحی شده اند.

سید جعفر تشکری هاشمی در گفت و گو با خبرنگار تین نیوز، در ارتباط با گلایه هایی که در خصوص تمام شدن سریع اعتبار ریالی کارت بلیت های یکساله مترو، اظهار داشت: متوسط قیمت بلیت مترو در سال گذشته 198 تومان بود که اگر آن را به صورت رند 200 تومان در نظر بگیریم و یک فرد 300 روز در سال از آن استفاده کرده باشد هزینه تمام شده 120 هزار تومان خواهد بود.

به عقیده وی در این رابطه یا اطلاعات افراد ناراضی کافی نبوده یا از جمله مسافران پرتردد مترو هستند که اعتبار ریالی بلیت های یک ساله پاسخگوی نیاز آن ها نیست.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در ادامه تأکید کرد: برخی از مسافران هنگام خروج از مترو کارت بلیت های خود را روی گیت خروج قرار نمی دهند این امر باعث می شود که هزینه طولانی ترین مسیر از آن ها کسر شود در صورتی که این موارد برای استفاده از کارت های یک ساله رایج شود کارت بلیت ها پاسخگوی نیاز افراد برای یک سال سفر خواهد بود.

تشکری هاشمی در پایان از شهروندان تقاضا کرد: شهروندان بعد از به اتمام رسیدن کارت های یک ساله می توانند اقدام به خرید کارت یک ساله بدون ثبت نام یا کارت قبلی را به صورت ریالی شارژ کنند.

گردشگری ایران


ویدیو مرتبط :
انیمیشن و موشن اینفوگرافی پروژه کارت بلیت شهرداری تهران