علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



پیش بینی وقوع غبار محلی از فردا درخوزستان/ ایذه خنک ترین شهراستان


کوروش بهادری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از امروز تا اوایل هفته آینده به دلیل استقرار سامانه پرفشار در استان آسمانی صاف و در برخی ساعات ابری خواهیم داشت.

وی افزود: با توجه به بررسی نقشه های هواشناسی وقوع غبار محلی از عصر امروز و فردا صبح به ویژه در مناطق مرزی و مرکزی استان دور از انتظار نخواهد بود. همچنین از فردا صبح وزش بادهای قابل ملاحظه نیز پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به اینکه در صورت پیش بینی وقوع گرد و غبار اطلاعیه های لازم صادر می شود، تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته بارش هایی در برخی از شهرهای استان داشتیم مثلا در بهبهان چهار میلی متر و ایذه و دهدز حدود دو میلی متر بوده است.

بهادری عنوان کرد: مدل های هواشناسی نشان می دهد که هفته آینده هفته نسبتا پر بارشی خواهد بود. از روز یکشنبه بعدازظهر با ورود سامانه کم فشار بارش ها آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته هندیجان با ۲۹ درجه سانتیگراد و ایذه با هفت درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک ترین شهرهای استان بودند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان خبر داد: طی ۲۴ ساعت آینده نیز تغییرات دمایی شهر اهواز بین ۲۶ تا ۱۲ درجه در نوسان خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
پیش بینی که به وقوع پیوست