سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



افشای اطلاعات یک میلیون کاربر سایت دوست یابی در اینترنت


افشای اطلاعات یک میلیون کاربر سایت دوست یابی در اینترنتفارس/ اطلاعات شخصی 1.1 میلیون نفر از کاربران و اعضای سایت دوستیابی BeautifulPeople.com توسط هکرها در اینترنت منتشر شده است.

به گزارش واشنگتن پست، در این میان 15 میلیون پیام شخصی رد وبدل شده میان اعضای این سایت نیز توسط هکرها در فضای مجازی پخش شده است.

از جمله دیگر داده هایی که به همین شیوه در اینترنت منتشر شده است می توان به کلمات عبور رمزگذاری شده، آدرس های ایمیل، شماره های تلفن همراه و اطلاعات شخصی مانند وزن، قد، شغل، فیلم ها و برنامه های محبوب تلویزیونی و ... اشاره کرد.

بررسی ها نشان می دهد اطلاعاتی که از این سایت دوستیابی هک شده در بازار سیاه اینترنت به فروش می رسد. مدیران BeautifulPeople.com هک شدن خود را تایید کرده و می گویند در حال بررسی موضوع هستند. گزارش های مربوط به این مساله اولین بار در دسامبر سال 2015 منتشر شد.

در حال که BeautifulPeople.com می گوید به سرعت با کاربران هک شده تماس گرفته و آنها را از موضوع مطلع کرده، بررسی های روزنامه نگاران نشان می دهد در عمل چنین اتفاقی نیفتاده است.

BeautifulPeople.com در سال 2002 در دانمارک راه اندازی شد و از سال 2009 فعالیت های خود را در سطح جهانی ادامه داد. مدیران این سایت مدعی هستند که تنها افراد جذاب در آن عضویت دارند و تنها در سال 2010 حدود 5 هزار نفر از اعضای خود را به علت اضافه وزن حذف کرده اند.


با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
چرا دختران بجای سایت همسر یابی به سایت دوست یابی می روند