فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



کتابی که پس از ۶۵ سال همچنان چاپ می‌‌شود/ اقتباسی از «شازده کوچولو» در کتابفروشی‌ها


به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، کتاب تصویری «شازده کوچولو» اقتباسی از کتاب آنتوان دوسنت اگزوپری به قلم ژوآن اسفار با ترجمه فرزانه کریمی از سوی نشر ذکر راهی بازار کتاب شد.

بیش از 65 سال است که که شازده کوچولوی آنتوان دوسنت اگزوپری ذهن و قلب خوانندگان را تسخیر کرده است.

حال ژوآن اسفار خالق کتاب‌های مصور تحسین‌برانگیز و جهانی، اقتباسی از این اثر قدیمی و دوست داشتنی را به زبان تصویر ارائه داده است.

تصویرگری و متن این کتاب برای مخاطب آن توجه برانگیز است. سبک تصویرگری این کتاب به سیاق کتاب‌های کمیک استریپ است و خواننده را به خود جلب می‌کند.

این کتاب که با جلد گالینگور و کاغذ مرغوب منتشر شده برای خواننده جلب توجه کننده است. با وجود اینکه ناشر از کاغذ و جلد فاخر در تولید این کتاب بهره برده اما در قیمت کتاب تاثیری نداشته و در شمارگان یک هزار و پانصد نسخه  با قیمت 9 هزار و 800 تومان راهی بازار کتاب کرده است.

انتهای پیام/و

http://fna.ir/O7CNRB


ویدیو مرتبط :
شازده کوچولو