سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



گردهمایی سراسری 600 بینایی سنج در مشهد


رئیس کنگره مزبور گفت: این کنگره روزهای 29 تا 31 اردیبهشت ماه به مدت سه روز با همکاری انجمن اپتومتری خراسان و دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می شود.
عباس عظیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از بین 78 مقاله ارسال شده به دبیرخانه این کنگره 32 مقاله پذیرفته شده که 17 مقاله به صورت سخنرانی و 15مقاله در قالب پوستر ارائه می شود.
وی از برپایی میزگردهای تخصصی در زمینه های مختلف اپتومتری و اخلاق پزشکی و همچنین برگزاری کارگاههای آموزشی مرتبط با این حوزه در طول برگزاری شانزدهمین کنگره اپتومتری خبر داد.
وی اظهار کرد: در کنگره مزبور چند دستگاه در زمینه اپتومتری که توسط اپتومتریست های کشور اختراع شده به نمایش گذاشته خواهد شد.
رئیس انجمن اپتومتری خراسان ادامه داد: در این کنگره راهکارهای کمک به راه اندازی تولید کارخانه های فریم و عدسی در کشور مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
عظیمی گفت: کشور نیاز به خودکفایی و جلوگیری از ورود کالاهای خارجی دارد و این موضوع از مصادیق اقتصاد مقاومتی به شمار می رود.
وی خاطر نشان کرد: جامعه اپتومتری ایران بر این باور است که باید کمک هایی از سازمان ها و وزارت خانه های مرتبط برای تاسیس کارگاههای کوچک و بزرگ عدسی های عینک یا فریم در کشور انجام شود.
عضو هیات مدیره انجمن علمی اپتومتری ایران گفت: رسیدن به این هدف که افزایش نیروی کار و خودکفایی کشور را به دنبال دارد، زمان بر است و هم اکنون باید نظریه ها و اقدامات اولیه آن دنبال شود.
عظیمی مدیریت کلینیکی را محور شانزدهمین کنگره سراسری اپتومتری عنوان کرد و افزود: در این کنگره مهارت های کلینیکی، اخلاق پزشکی و رفتارهای صحیح برخورد با مراجعه کنندگان، امکانات مورد نیاز و منشورهای اخلاقی رفتار با بیماران مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
هم اکنون بیش از دو هزار و 500 اپتومتریست یا کارشناس بینایی سنجی در کشور فعالیت دارند که 330 نفر از این تعداد در شهر مشهد مشغول کار می باشند.
3027 / 6053/1772

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
گردهمایی فراری Over 600 Ferrari @ Hong Kong F40