عکس سحر جعفری جوزانی در کنار مادر بزرگ امریکایی و جوان خود!


سحر جعفری جوزانی با انتشار عکسی از مادر بزرگ جوان و آمریکایی خودش, صفحه شخصی اش را بروز رسانی کرد.

عکس جدید سحر جعفری جوزانی

شاید جالب باشد که بدانید سحر جعفری جوزانی در سال 1357 در سانفرانسیسکو در کالیفرنیا متولد شد و تا سن ۵ سالگی ساکن آنجا بود.

این بازیگر 37 ساله کشورمان عکس از مادر بزرگ امریکایی و 87 ساله خود را منتشر کرده است که در ادامه مشاهده خواهید کرد:

«این خانم 87 ساله مادر بزرگ من است.مادرِ مادرم.هر وقت كه او را میبینم به یاد مى آورم سن و سال مهم نیست،مهم این است ذهن و دلت جوان باشد.او در این سن كتاب نوشته و كتابش چاپ شده،نه از كَسى كمك گرفته و نه پارتى داشته،سالها تلاش كرده تا كتابش را چاپ كنند.نقاشى میكشد،نه اینكه از جوانى نقاشى آموخته باشد،نه،چند سالى است كه نقاشى میكشد و براى هر نقاشى شعرى میگوید.

وقتى این روحیه او را میبینم از خودم خجالت میكشم كه گاهى چه زود نا امید میشوم و به خود میگویم: بنویسم كه چى؟یا كِى نقشى كه خیلى خوب باشد به من پیشنهاد میشود و خیلى چیزهاى دیگر...میدانم كه خیلى از شما دوستان هم این جمله(كه چى)را به كار میبرید و این جمله سَم است.

مهم نیست كه كجا به دنیا آمده ایم،ارزش كار ما را میفهمند یا نه،مشهور میشویم یا نمیشویم،پولدار هستیم یا نیستیم،پارتى داریم یا نداریم و...سلینجر در كتاب زیباى فرنى و زویى به زیبایى بیان میكند كه كافى است فقط یك نفر از كار شما خوشش بیاید(فقط یك نفر)و من باور دارم هر انسان خودش دنیاییست.

اگر بتوانید یك نفر را امیدوار كنید،یك نفر را بخندانید،كارى كنید كه یك نفر فكر كند و ...كار مهمى انجام داده اید.خیلى از انسانهاى بزرگ وقتى زنده بودند دَرك نشدند،بعد از مرگشان تازه دیگران فهمیدند كه تا چه اندازه مهم بوده اند.ولى من میدانم كه چون باهوش بودند در اوج نا امیدى هم دست از كار نكشیدند و نگفتند:كه چى؟»

سحر جعفری جوزانی در کنار مادر بزرگ هنرمندش

سحر جعفری جوزانی در کنار مادر بزرگ هنرمندش

گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغseemorgh.com/entertainmentمنبع: صفحه شخصی سحر جعفری جوزانی


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با مسعود جعفری جوزانی و دخترش سحر جعفری جوزانی ب