فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



معاون شهردارتهران: درمورد آب گرفتگی نمایشگاه شهر آفتاب اغراق شده است


به گزارش خبرنگار ایرنا، مجتبی عبدالهی روز یکشنبه در نشست خبری با عنوان اقدام های شهرداری تهران در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب با اشاره به اینکه تعدادی از اصحاب رسانه در روزی که آب گرفتگی اتفاق افتاد حضور داشتند افزود: سیستم جمع آوری آب های سطحی شهر آفتاب بی نقص است.
وی گفت: زمانیکه بارندگی شروع شد یکی از چاه ها در انتهای چادرها بود به دلیل گرفتگی دریچه، در تخلیه آب دچار مشکل و همین امر موجب جمع شدن آب تا لبه جدول شد.
عبداللهی با تاکید بر اینکه نصب چادرهای نمایشگاهی در مقایسه با چادرهایی که برای برپایی نمایشگاه کتاب در مصلای تهران در نظر گرفته شده بود با وسواس و دقت بیشتری صورت گرفت تصریح کرد: به دلیل جمع شدن آب کمی از آن داخل چادر آمده تا اولین غرفه پیش رفته اما به گونه ای عکسبرداری شد که کل محوطه را آب گرفته است.
وی با بیان اینکه بارندگی در مجموعه شهر آفتاب بسیار شدیدتر از داخل شهر تهران بود افزود: به همین دلیل مردم تصور می کردند مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب دارای مشکل فنی است که این مسئله با اغراق و کم مهری رسانه ها بزرگتر دیده شد.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار تهران با اشاره به افتتاح مجموع نمایشگاهی شهر آفتاب همزمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب گفت: تا رفع آشکالات و ریزکاری های یک مجموعه 300 هکتاری چندماهی زمان نیاز دارد.

*رضایت مندی 90 درصد از ناشران از برگزاری نمایشگاه در مجموعه شهر آفتاب
وی در ادامه از رضایتمندی 90 درصد از ناشران از برگزاری نمایشگاه کتاب در مجموعه شهر آفتاب خبرداد و گفت: براساس آمار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جمعیت بازدیدکنندگان و فروش نمایشگاه نسبت به سال گذشته 25 درصد افزایش داشت.
تهرام/9353/1831
ادامه دارد...

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اولین نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی و موکت در نمایشگاه شهر آفتاب