ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



رونالدو: دیر یا زود در یک فیلم هالیوودی بازی خواهم کرد


به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریستیانو رونالدو می‌گوید که در یکی از همین روزها به آمریکا سفر خواهد کرد، اما نه برای بازی در MLS بلکه برای بازی در یک نقش کوچک در ابتدای یک فیلم سینمایی.

رونالدوی 31 ساله در مصاحبه‌ای که با «ساکور برادرز» انجام داده است، اعتراف کرد که به هنرپیشگی در دنیای سنما علاقه‌مند است. وی در پاسخ به این سؤال که آیا دوست دارد روی هنرپیشگی را امتحان کند، اظهار داشت: بله، چرا که نه؟ این کار آن چیزی نیست که در حال حاضر ذهنم را مشغول کرده باشد، اما من تا همین حالا هم پیشنهاداتی را برای ایفای نقش در چند فیلم داشته‌ام که البته به خاطر فشردگی برنامه کاری‌ام نتوانسته‌ام آنها را قبول کنم. البته این به معنای آن نیست که من درهای ورود به سینما را به روی خودم بسته‌ام. من به هنرپیشگی علاقه دارم.

رونالدو در ادامه مصاحبه‌اش حاضر نشد تاریخ مشخصی را برای زمان بازنشسته شدن خود اعلام کند و تأکید کرد که همه چیز به این بستگی دارد که او از نظر فیزیکی و روانی چقدر آماده باشد. او همچنین به سخت‌ترین چالش خود هم اشاره داشت و گفت: اینکه نام کریستیانو رونالدو را جاودانه کنم و آن را به وسیله فرزندام زنده نگه  دارم، مهمترین هدف زندگی من است.

رونالدو در پایان تأکید کرد: تعداد بازیکنانی که مثل من در شش، هفت، هشت، 9 یا 10 سال در بالاترین سطح بازی کرده‌اند، تنها به اندازه انگشتان یک دست‌تان است و من بسیار خوشحالم که در این سطح از فوتبال دارم به کارم ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
تیزر جدید فیلم هالیوودی ایرانی(رقیب فیلم های هالیوودی)