سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



توهین به مقدسات در رسانه‌های خاص آزاد اما کرسنت خط قرمز است/اهانت به جای پاسخ در دستورکار مدعیان پاسخگویی


ابوالقاسم جراره نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌ با انتقاد از عملکرد دولت در قبال رسانه‌های منتقد گفت: این آقایان زمانی که انتشار مطالب در جراید و روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها مطابق خواسته‌ آنها باشد به تعریف و تمجید می‌پردازند اما اگر در راستای دلسوزی مطلبی مطرح شود و بخواهند پاسخگو باشند شروع به توهین و تهدید می‌کنند.

وی افزود: این سختگیری‌ها در ارتباط با منتقدین به حدی است که افراد حق اظهار نظر و سؤال نداشته باشند و به جای پاسخ به انتقادات شروع به توهین به افراد می‌کنند و از بالاترین تا مقامات میانه به همین شکل هستند.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس اظهار داشت: می‌بینیم که آقایان در حالی که مدعی پاسخگویی هستند منطقی برای پاسخگویی ندارند و به جای پاسخگویی به دنبال اهانت هستند که این طرز برخورد قابل پذیرش نیست.

جراره خاطر نشان کرد: ما از مسئولین اجرایی انتظار پاسخگویی داریم و این حق مردم و جامعه است که نسبت به موضوعاتی که در کشور اتفاق می‌افتد مسئول پاسخگو باشد و وقتی فردی مسئولیتی را می‌پذیرد وظیفه دارد تا نسبت به مسئولیتش پاسخگو باشد.

وی افزود: اینکه آقایان تحمل انتقادات را ندارند و به جای پاسخگویی به سؤالات به دنبال اهانت هستند محدود به زمان فعلی نمی‌شود و این آقایان در گذشته نیز شاهد رفتارهای این چنینی از سوی آنان بوده‌ایم و وقتی در مسئولیت‌ها قرار داشتند. همواره به جای پاسخگویی به سمت برخورد می‌رفتند و برخوردهای چکشی با منتقدین و سؤال‌کنندگان را دستور کار خود داشتند.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس اظهار داشت: همین آقایانی که امروز در قوه مجریه سمت دارند همانطور که مصادیق آن نیز وجود دارد که برخوردهای آنان با منتقدان چگونه بوده است.

جراره در پایان خاطرنشان کرد: هجمه‌ها تهدیدها و توقیف‌هایی که در ارتباط با رسانه‌های منتقد اعمال می‌شود در حالی است که در برخی از رسانه‌های خاص اهانت به مقدسات نیز صورت می‌گرفته اما امروز کسی جرأت ندارد در مورد کرسنت یا سایر موضوعاتی که برای کشور مهم است اظهار نظری داشته باشد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
توهین ارتش آزاد سوریه به مقدسات