پوستر فیلم سینمایی «سیانور» رونمایی شد


پوستر فیلم سینمایی «سیانور» رونمایی شدمهر/ پوستر فیلم عاشقانه پلیسی «سیانور» ساخته بهروز شعیبی با طرحی از علیرضا میرزامصطفی رونمایی شد.
پوستر فیلم سینمایی عاشقانه پلیسی «سیانور» ساخته بهروز شعیبی، تهیه کنندگی سید محمود رضوی و با طرحی از علیرضا میرزا مصطفی که پیش از این لوگوی این فیلم را نیز طراحی کرده بود، رونمایی شد.
مراحل فنی دومین فیلم بلند سینمایی بهروز شعیبی در حال انجام است و «سیانور» برای حضور در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر آماده نمایش می شود.
فیلم سینمایی «سیانور» یک عاشقانه پلیسی است که محور اصلی آن زندگی عاشقانه یک زوج است و داستان در دهه ۵۰ می گذرد.
در خلاصه داستان «سیانور» آمده است: پایان یک سکوت طولانی! امیر و هما پس از مدتی یکدیگر را می یابند در حالیکه یک انتخاب بیشتر ندارند، سیانور یا زندگی! و آنها زندگی را انتخاب می کنند.
در این فیلم مهدی هاشمی، هانیه توسلی، حامد کمیلی، پدرام شریفی، بابک حمیدیان، بهنوش طباطبایی، رضا مولایی، فرزین صابونی، فریدون محرابی، سارا توکلی، وحید حبیبیان، وحید رونقی و آتیلا پسیانی بازی می کنند.
فیلم سینمایی «سیانور» محصول موسسه سینمایی سیمای مهر است و مسعود احمدیان فیلمنامه نویس، علیرضا برازنده مدیر فیلمبرداری، محمد صادق آذین مشاور تهیه، شهاب علی بخشی مدیر تولید، آیدین ظریف طراح صحنه و لباس، فاطمه کمالی و زهرا کمالی طراح گریم، کامران کیان ارثی صدابردار، فرامرز هوتهم تدوین، محمد کشفی صداگذار، صالح غربی جوان دستیار اول کارگردان، مهدی دلخواسته عکاس از دیگر عوامل این فیلم سینمایی هستند که بهروز شعیبی کارگردان و محمود رضوی تهیه کننده را در تولید این اثر سینمایی یاری کردند.


منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
تیزر فیلم سینمایی «سیانور» با صدای محمد معتمدی