سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



قاتل «علي چراغي» به اعدام م


سلامت نیوز: دادگاه كیفری استان تهران، مامور سد معبر شهرداری تهران را به اتهام قتل عمد علی چراغی به قصاص نفس محكوم كرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه اعتماد، متهم مردی ٣١ ساله است كه پیش از این با رای شعبه دوم دادگاه كیفری تهران از قتل عمد تبرئه و به حبس و پرداخت دیه محكوم شده بود اما با اعتراض اولیای‌دم و شكست این رای در دیوان عالی كشور، برای دومین بار محاكمه شد.

او ١٥ مرداد ٩٣ همراه سه مرد دیگر علی چراغی (٤١ساله) را به بهانه جمع‌آوری غیرمجاز ضایعات آهن در تهرانپارس، مورد ضرب و شتم قرار داد و به قتل رساند. علی پورامام، وكیل اولیای‌دم با اشاره به صدور این حكم، تنها راه جلب رضایت خانواده چراغی را «عمل كردن شهرداری تهران به تعهد خود» اعلام كرد.

شهرداری تهران مدتی پس از وقوع حادثه در دیدار با خانواده چراغی متعهد شده بود تا خانه‌ای ٤٠٠ میلیون تومانی در اختیار آنها قرار دهد اما تاكنون به این وعده خود عمل نكرده است.


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟