فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



وعده سازمان تأمین اجتماعی برای بهره‌مندی کتابفروشان از معافیت حق بیمه


سید‌محمدرضا توکل‌صدیقی، نایب رییس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ با اشاره به دیدار اهالی نشر با وزیر کار و رئیس سازمان تأمین اجتماعی در هفته کتاب گفت:‌ این دیدار در حقیقت به منظور رفع مشکل معافیت بیمه ناشر کتابفروش‌ها برگزار شد؛ ناشر کتابفروش‌هایی که از قانون معافیت از پرداخت سهم بیمه کارفرمایانی که حداکثر پنج کارگر دارند،‌ تبعیت می‌کنند.

وی ادامه داد:‌ اگرچه اکنون با گذشت دو هفته از آن دیدار هنوز مشکل معافیت بیمه ناشر کتابفروشانی که مشمول طرح معافیت پنج نفره می‌شدند‌، حل نشده، اما قرار شده است که مسیر واریز حق بیمه‌ها باز شود تا در فرصت مناسبت‌تری این موضوع در گفت‌وگوهای فی‌مابین حل و فصل شود.

توکل صدیقی تصریح کرد:‌ طبق مذاکراتی که در حاشیه این دیدار با نوربخش، رئیس سازمان تأمین اجتماعی داشتیم،‌ این امکان نیز در نظر گرفته شد که کتابفروشان نیز بتوانند از این معافیت بهره‌مند شود. طبق وعده رییس سازمان تأمین اجتماعی این موضوع از طریق راهکارهای قانونی بررسی می‌شود تا مشکل ناشر کتابفروش‌ها نیز حل شده و حتی کتابفروش‌ها نیز بتوانند از این معافیت استفاده کنند.

وی گفت:‌ شورایی در خود سازمان تأمین اجتماعی وجود دارد که موارد مشمول معافیت را تصریح می‌کند. امید است که این شورا معافیت کتابفروشی‌ها را نیز تصویب کند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
سخنرانی آقای دکتر نوربخش مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی