کمالوند: بازیکنانم مثل شخصیت‌های سرزمین عجایب هستند/ حمایتم از قلعه‌نویی بی‌دلیل نبود


سرمربی تیم گسترش فولاد می‌گوید چمن ورزشگاهی که تیمش در آنجا به میدان می‌رود به مراتب کیفیت بهتری از ورزشگاه آزادی دارد.

به گزارش ایسنا- منطقه آذربایجان شرقی، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال خوزستان گفت: بازی سختی پیش روی داریم. استقلال خوزستان هفته‌هاست که صدر جدول است و تیمی که مدت زیادی در کورس باشد، نشان داده که چقدر قدرتمند است. امیدوارم فردا استادیوم را پر از تماشاگر ببینیم تا با کمک آنها پیروز شویم. ما می‌خواهیم خود را به صدر نزدیک کنیم. به جز نصرتی که تا پایان فصل همراه ما نیست، محروم و مصدومی نداریم و بعد از مدت‌ها با تمام بازیکنان به میدان می‌رویم. رویه بازی‌های ما نشان داده که هیچ‌وقت به دنیال کسب یک امتیاز نبودیم و در فوتبال سه امتیازی، مساوی ارزشی ندارد. اگر فردا در شرایط خوب خود باشیم، می‌توانیم استقلال خوزستان را شکست دهیم. اگر ترکیب فعلی ما صفر شود و چند بازیکن با تجربه به ما ضاافه شود، مطمئن باشید سال بعد از مدعیان قهرمانی هستیم.

او در پاسخ به سوالی درباره تعداد گل‌های خورده بالای تیمش گفت: فوتبال را به دو نوع می‌شود بازی کرد، نوع اول این است که برای حفظ خود بازی کنیم ولی امسال بازیکنانم را آزاد کردم و با وجود تعداد گل بالایی که می‌خوریم، زیباتر بازی می‌کنیم. تا امتیاز 30 به دنبال نتیجه بودیم و از آنجا به بعد به دنبال روح فوتبال بودیم. متاسفانه در برخی شهر‌ها به طور عمدی چمن را کوتاه نمی‌کنند و می‌خواهم این مسئله را به آقای تاج بگویم. متاسفانه زمان مفید برای فوتبال ما 40 دقیقه شده که باید اصلاحش کنیم. اگر روال امتیاز گیری خوب ما در تابستان ادامه پیدا می‌کرد الان به دنبال قهرمانی بودیم ولی با نزدیک شدن به فصل پاییز و زمستان، کیفیت زمین‌ها خراب شد و به دنبال آن فوتبال روی زمین ما هم خراب شد. متاسفانه نمی‌توانیم رو به توپ‌های بلند بیاوریم چون تیم ما مثل سرزمین عجایب است و بازیکنان ما عین شخصیت‌های این کارتون کوتاه قد هستند و من گاهی آنها را در زمین نمی‌بینم. زمین چمن گسترش فولاد فرقی با موکت ندارد و قاطعانه می‌گویم که از چمن آزادی هم بهتر است. چون بازیکنان ما روی این چمن تمرین می‌کنند، در زمین‌های دیگر مشکل می‌خورند.

وی در بخشی از صحبت‌هایش به تمجید از تراکتورسازی پرداخت و گفت: خدا را شکر می‌کنم که حمایتم از قلعه‌نویی بی دلیل نبود و به نظرم او بهترین و موفق‌ترین مربی بعد از انقلاب است. بابت نتایج این تیم به او و تراکتوری‌ها تبریک می‌گویم. قلعه‌نویی به اندازه کل حضور‌های تراکتور در آسیا امتیاز جمع کرده و کسانی که از او انتقادهای غیرفنی می‌کردند باید تجدید نظر کنند. به نظرم آقای عباسی باید از الان قرارداد قلعه‌نویی را تمدید کند و با وجود همه احترامی که برای مدیرعامل و مسئولان تراکتور دارم، باید بگویم که بیشترین نقش را در نتایج اخیر تراکتور، قلعه‌نویی دارد.

سرمربی گسترش فولاد در پایان با ابراز خوشحالی از احتمال صعود ماشین‌سازی به لیگ برتر، اضافه کرد: ماشین سازی یکی از تیم‌های با هویت آذربایجان است و حضورش در لیگ باعث می‌شود با صدای رساتری بتوانیم آذربایجان را قطب فوتبال ایران بنامیم.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
امیر حاج رضایی ، قلعه نویی را فاقد شخصیت اجتماعی خواند!