سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جانشین فرماندهی کل سپاه: عظمت حضور زائران حسینی فراتر از دامنه توانایی دشمنان برای کوچک جلوه دادن آن است


به گزارش ایرنا سردار حسین سلامی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چذابه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی به استقبال پرشور و شوق زائران اربعین حسینی از حماسه اربعین اشاره کرد و اظهار کرد: شور و اشتیاق مردم و زائران حسینی در چنین روزهایی قابل وصف نیست.
وی گفت: هرسال شاهد یک جوشش متفاوت هستیم و شور و استقبال را در مردم به وضوح مشاهده می کنیم.
سردار سلامی تلاش ها و زحمات همه دستگاهها و نهادها را در برقراری نظم و امنیت بسیار موثر دانست و افزود: دستگاه های اجرایی در کنار نیروهای امنیتی در این ایام نظم خوبی را به پایانه های مرزی دادند و نسبت به سال گذشته شرایط بهتری را شاهد هستیم.
جانشین فرماندهی کل سپاه پاسدارتان انقلاب اسلامی ،برقراری این نظم را محصول تلاش همه دستگاه ها و بخش های مختلف به خصوص در حوزه های خدماتی، امدادی، امنیتی، انتظامی و بخش های حمل و نقل دانست.
وی اربعین را نشان دهنده عشق و وفاداری مردم به امام حسین (ع) و آرمان های ایشان دانست و گفت: مردم با این شور و اشتیاق نشان می دهند که اهدافی که امام حسین (ع) برای حفظ اسلام دنبال می کرد در قلب و دل آن ها جا دارد و مردم با همه وجود و سرمایه های مادی و معنوی خود از اهداف امام حسین (ع) حمایت و پاسداری می کنند.
سلامی در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا که چرا با وجود تمامی ناامنی هایی که دشمنان اسلام در خارج از مرزها برای ایجاد هراس در دل زائران اربعین حسینی ایجاد می کنند بازهم شاهد استقبال خوب مردم هستیم گفت: این جمعیت مردمی مانند یک رود خروشان
روشن و نورانی در زمین جاری است و هیچ کسی نمی تواند این عظمت مردمی را کوچک کند چرا که زائران حسینی هر سال خروشان تر از سال های گذشته راه خود را ادامه خواهند داد.
سردار سلامی همچنین از روند اعزام زائران اربعین حسینی در پایانه مرزی چذابه در 110کیلومتری شمال غرب اهواز بازدید و از تلاش های شبانه روزی خودجوش در خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی تقدیر کرد.
شلمچه و چذابه دو کانون اصلی تردد زائران اربعین حسینی است.
7152/6065

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
جانشین سپاه : قدرت نظامی ما فراتر از تصور دشمن ...