ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اسدی: برای داشتن فوتبالی موفق باید ساختار منظم و منسجم داشته باشیم


به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علیرضا اسدی در جمع نمایندگان استان‌های سراسر کشور در خصوص راه‌اندازی و بحث کارگاه آموزشی اتوماسیون اداری گفت: با توجه به ارزشمند بودن فوتبال و مهم بودن امور مکاتباتی، اتوماسیون اداری را راه‌اندازی کرده‌ایم تا بتوانیم در راستای برقراری ارتباط، شرایط را برای موفق شدن این طرح و همچنین رفع مشکلات فوتبال و کارهای انجام نشده، فراهم کنیم.

وی ادامه داد: اهمیتی که فدراسیون فوتبال دارد، باعث می‌شود تا در راستای رشد و اعتلای این رشته گام برداریم.کالای باارزشی به نام فوتبال در دست خود داریم و باید در جهت رشد و توسعه آن بهترین اقدام را انجام دهیم. اگر می‌خواهیم فوتبال موفقی داشته باشیم، باید با ارتباط‌گیری با بازوان خود که همان هیئت‌های فوتبال هستند، باید ساختار منظم و منسجم را ایجاد کنیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: راه‌اندازی اتوماسیون اداری در آکادمی ملی فوتبال، سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و شرکت افق سبز صورت گرفته و پس از آن در صدد آن بر آمدیم که این سیستم را در استان‌های کشور راه‌اندازی کنیم تا با ارتباط گیری بتوانیم مشکلاتی که بر سر راه فوتبال، ارتباط مستقیم یا هر معضل دیگری که است، حل کنیم. بحث راه‌اندازی اتوماسیون را باید به جدیت دنبال کنیم تا باعث رشد و سرعت بالای فوتبال از نظر ساختار اداری شویم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
واکنش فوتبالی ها به اختلافات کی روش و اسدی