استراتژی سازمان انرژی اتمی برای برگزاری نمایشگاه‌های دستاوردهای هسته‌ای در آینده


مشاور رئیس سازمان انرژی اتمی برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای کشور را مثبت ارزیابی کرد و با اشاره به برنامه این سازمان برای نمایشگاه‌های بعدی، گفت: به دنبال این هستیم که با تغییر استراتژی در برگزاری این نمایشگاه، در آینده علاوه بر نمایش دستاوردها، برخی اقلام تجاری شده از طریق این صنعت را در معرض فروش قرار دهیم.

بهزاد سلطانی در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه سمنان، با اعلام این خبر، اظهار کرد: در آینده در این نمایشگاه علاوه بر عرضه دستاوردها، فروش برخی تجهیزات را نیز خواهیم داشت.

وی با بیان این که مخاطبان این نمایشگاه دانشجویان و اساتید هستند، به جامع بودن این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: نمایی کلی از تمام صنعت هسته ای ایران در این نمایشگاه تجمیع شده است. ضمن اینکه توضیحات تخصصی پیرامون دانش هسته‌ای و توانمندی‌های کشورمان توسط کارشناسان سازمان انرژی اتمی به بازدیدکنندگان ارایه می شود.

مشاور رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه برپایی این نمایشگاه در آینده با قوت بیشتری ادامه می یابد، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با نمایشگاه‌های عادی تفاوت ماهوی داشته و اثر عمیقی بر دامنه مخاطبان خود خواهد گذاشت.

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه مخاطبان در این نمایشگاه به صورت مستقیم و بی واسطه دانش هسته‌ای ایران را از نزدیک لمس خواهند کرد، از این نمایشگاه به عنوان تجلی کل دانش هسته ای در ایران یاد کرد و گفت: شناخت و اطلاع از این پیشرفت های چشمگیر به جوانان و خصوصا دانشجویان یک غرور ملی و خودباوری ویژه القا خواهد کرد.

سلطانی با اشاره به شعار"انرژی هسته ای حق مسلم ماست"گفت: این نمایشگاه تصویری عینی از تحقق این شعار است و مخاطبان در نمایشگاه می توانند به عینه تحقق این شعار را از نزدیک ببینند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
دفاع جانانه رئیس سازمان انرژی اتمی شاه از برنامه هسته ای