ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



شکست تیم فوتبال زنان ایران در برابر برزیل


به گزارش ایرنا، نیمه نخست این دیدار با نتیجه چهار بر صفر پایان یافت و نیمه دوم تیم ایران 2 گل دیگر دریافت کرد تا با نتیجه 6 بر صفر بازنده این دیدار باشد.
تیم ملی کشورمان روز گذشته نیز به مصاف تیم پرتغال دارنده عنوان دوم جهانی رفت و بازی را با نتیجه سه بر یک به حریف واگذار کرد.
تورنمنت جهانی فوتسال جهان با حضور 8 کشور اسپانیا ، برزیل ، پرتغال ،روسیه ،ایران ،ژاپن ،گواتمالا و کاستاریکا از سوم تا هشتم آذر ماه به میزبانی کشور گواتمالا در حال برگزاری است. تیم فوتسال زنان کشورمان ساعت 22 امشب (پنجشنبه شب)به مصاف تیم کاستاریکا می رود.
این سومین دور از حضور ایران در مسابقات تورنمنت فوتسال زنان است و پیش از این ایران در سال های 2012 و 2013 در این رقابت ها شرکت کرده و به ترتیب عناوین هفتم و پنجم را کسب کرده بود.
شبس**1708**1613

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
شکست سه بر هیچ تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به پرتغال