سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رانش زمین باعث قطع آب چند روستا در نهاوند شد


كریم حمیدوند روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: بارندگیهای اخیر در شهرستان نهاوند باعث خسارات مالی زیادی به معابر اصلی شهری و روستایی ، باغات ، جاده های بین شهری در محور نهاوند نور آباد و تلف شدن ماهی های داخل یكی از مزارع پرورش ماهی شد .
وی با بیان اینكه هنوز در حال بررسی میزان خسارات در بخشهای مختلف هستیم اضافه كرد: همچنین در اثر این بارشها جوی آب و كانالهای آب روستایی پر از گل و لای و در نتیجه ایجاد مشكل برای كشاورزان شد كه با توجه به فروكش شدن آب، وضعیت آنها تا حدودی بهتر شده است .
وی گفت: علاوه بر آسیب رسیدن به تاسیسات بخش كشاورزی تعدادی از پمپهای برق چاههای روستایی نیز سوخته اند و ترانسهای برق نیز دچار آنش سوزی شده است.
وی افزود: خوشبختانه با هوشیاری مجموعه شهرستان و نیروهای امدادی ضمن آماده باش كامل ستاد بحران در مناطقی كه احتمال آبگرفتگی شدید وجود داشت حضور یافتیم و حتی به صورت عملیاتی اینجانب نیز در امدادرسانی و كمك به اهالی شركت نمودم.
وی گفت: با توجه به اینكه در چند روستا آبگرفتگی در مقایسه با سایر مناطق بیشتر بود لذا با حضور برخی از اعضای ستاد مدیریت بحران استان در منطقه حاضر شده و تا بازگشت اوضاع به حالت عادی شرایط را كنترل نمودیم .
وی افزود: در سطح شهر نیز بارش شدید باران باعث آبگرفتگی معابر اصلی و برخی منازل در سطح برخی محلات گردید كه با حضور با حضور شهرداری و امدادگران هلال احمر امداد رسانی لازم به عمل آمد.
وی گفت: میزان دقیق خسارات وارده به شهرستان پس از جمع بندی نهایی اعلام خواهد شد.
شهرستان نهاوند طی 72 ساعت گذشته از بیش از 142 میلیمتر بارش جوی برخوردار بوده است .
این شهرستان از پر بارانترین مناطق استان می باشد .
شهرستان نهاوند با جمعیتی بیش از 190 هزار نفر در 105 كیلومتری جنوب استان واقع شده است .
7525/6993

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
رانش زمین و شکستگی لوله های آب و فاضلاب در خیابان ایران زمین