ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اخباری با کلین‌شیت برگشت


اخباری با کلین‌شیت برگشتورزش 3/ دروازه‌بان تراکتورسازی بعد از روزهای سخت و پر انتقادی که با تیم ملی امید سپری کرده بود با کلین شیت به لیگ برتر بازگشت.
محمدرضا اخباری که فصل خوبی با تراکتورسازی سپری می‌کرد و موفق شده بود تا پیش از تعطیلات 9 بار دروازه‌اش را بسته نگه دارد با آمادگی کامل همراه تیم ملی امید به مسابقات مقدماتی المپیک در قطر رفت که دریافت 7 گل در سه بازی با امیدهای قطر، چین و ژاپن موجب شد انتقادات زیادی به این دروازه‌بان جوان و آینده دارد شود.
گلر 22 ساله تیم ملی با وجود شرایط روحی نامناسبی که داشت روز گذشته درون دروازه تراکتورسازی مقابل راه‌آهن قرار گرفت و توانست همان دقیقه 3 بازی ضربه سر میلاد ابطحی از 6 قدم را جمع کند. او نیمه دوم هم دو توپ از زیر طاق دروازه بیرون کشید و تا پایان هجدهمین مسابقه فصل تیمش دروازه‌اش را بسته نگه داشت تا دهمین کلین شیت خود را به ثبت رسانده و دوباره به شرایط ایده‌آلش برای ادامه بازی‌ها برگردد.

عضو کانال ورزش شوید



منبع: ورزش 3


ویدیو مرتبط :
کلین شیت رحمان احمدی