سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فرماندار قم: روابط عمومی ها اتحاد و انسجام اجتماعی را تقویت کنند


در پیام رضا سیار که نسخه ای از آن عصر یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است: امروز زندگی کردن با رسانه به عنوان حلقه ای مهم از نظام ارتباطی، به بخش جدایی ناپذیر حیات انسان تبدیل شده و تعامل انسان و رسانه، بر بسیاری از مناسبات اجتماعی و از جمله راهبری و مدیریت افکار عمومی تاثیر گذارده است. بر همین اساس می توان گفت که نظام ها و سامانه های مدیریتی و حاکمیتی نیز بدون ارتباط گیری موثر با افکار عمومی قادر به اجرای برنامه های خود نیستند و نمی توانند خدمتی در خور ارائه کنند.
پیام ادامه یافته است: «افکار عمومی» پدیده ای است واقعی که با ظهور رسانه های جمعی و ابزارهای ارتباطی شکل گرفت و شناسایی ویژگی ها، تمایلات و مطالبات این پدیده برای برقراری یک ارتباط هدفمند و موثر، ضرورت جهان امروز است و در این میان روابط عمومی ها و رسانه ها، اصلی ترین نهاد در جهت شناخت، ساخت و تقویت افکار عمومی تلقی می شوند.
پیام حاکی است: نقش مهم ارتباطات و روابط عمومی در پیشبرد اهداف توسعه ای، انتقال اطلاعات و اخبار و مبادله ایده ها و نظرات صاحب نظران برای تحقق رفاه اقتصادی و آرامش اجتماعی بر هیچ کس پوشیده نیست و روز به روز بر اهمیت آن افزوده می شود. نقش پررنگ متخصصان و دست اندرکاران این بخش در تحقق اهداف مزبور بیش از پیش ملموس گردیده و در اجرای سیاست های کلان نظام و دولت تدبیر و امید، برخورداری از ابزارهای ارتباطی روزآمد همراه با نیروی انسانی خبره، متعهد و توانمند، از اولویت های مهم به شمار می آید.
در این پیام تصریح شده است: ایجاد زیرساخت های فناوری اطلاعات و گسترش ارتباطات و پردازش مطالب به تناسب گویش ها، فرهنگ ها و آداب و سنت های جوامع ملی و محلی از الزامات اساسی روز و توسعه دانش محور می باشد. مسئولیت اجتماعی، صیانت از حقوق مردم و تکریم و جلب مشارکت همه سلایق در پیشبرد امور، از وظایف مهم روابط عمومی هاست که با بیان متین، شفاف و رسا و در مواردی نقادانه برای هم افزایی و تعامل سازنده با مسئولان و دست اندرکاران بخش های دولتی، خصوصی ارائه می شود.
فرماندار قم در این پیام روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به همه ارتباط گران، کارگزاران روابط عمومی، خبرنگاران و انسان های شریف و آزاده ای که در مسیر دسترسی آزادانه همگان به اطلاعات قدم برداشته و می دارند، تبریک عرض نموده و ابراز امیدواری کرده است که تقویت اعتماد متقابل مردم و مسئولان موجب تحکیم اقتدار نظام و فرهنگ نظام مردم سالار دینی در جامعه شود.
1175 /

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مهارت تقویت روابط اجتماعی خانواده - 4