سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



واکنش قالیباف به برهم زدن بساط یک لبوفروش


شهردار تهران نسبت به تصویر منتشرشده از برخورد ماموران شهرداری با یک لبوفروش در خیابان جمهوری،‌ واکنش نشان داد.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : شهردار تهران نسبت به تصویر منتشرشده از برخورد ماموران شهرداری با یک لبوفروش در خیابان جمهوری،‌ واکنش نشان داد. 

به گزارش «انتخاب»، از ظهر جمعه تصویری از برخورد ماموران شهرداری تهران با یک لبوفروش در خیابان جمهوری دست به دست می‌شود و البته گفته شده که ماموران شهرداری این دستفروش را کتک زده‌اند.

هرچند در صحت و سقم این تصویر شک وجود دارد اما شهرداری تهران در کانال تلگرامی منتسب به قالیباف، با بازنشر این عکس، در این‌باره واکنش نشان داده است: «شهردار تهران بلافاصله پس از رویت تصویر ادعاشده در شبکه‌های اجتماعی درباره برخورد نیروهای شهرداری با یک لبوفروش و تخریب بساط وی، به سازمان بازرسی شهرداری تهران دستور رسیدگی و بررسی را صادر و تاکید کرد که در صورت صحت موضوع با عوامل اجرایی برخورد خواهد شد. دفتر شهردار تهران از کسانی که مستندی در این رابطه در اختیار دارند خواسته است تا مستندات خود را از طریق شماره تلفن ١٨٨٨ در اختیار شهرداری قرار دهند.»


ویدیو مرتبط :
برهم زدن سخنرانی لاریجانی در قم