بازی خواننده مشهور در فیلم جدید «کریستوفر نولان»


«هری استایلز»، خواننده گروه معروف «One Direction» در فیلم «دونکرک» پروژه جدید «کریستوفر نولان» بازی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هری استایل، خواننده گروه موسیقی «One Direction» قرار است اولین تجربه جدی سینمایی خود را با ایفای نقش در جدیدترین ساخته کریستوفر نولان تجربه کند.

او با بازی در «دونکرک» با ستاره‌هایی چون «مارک رایلنس»، هنرپیشه برنده اسکار 2016، «تام هاردی» و «کنت برانا» همبازی می‌شود.

هنوز جزییات زیادی درباره این پروژه سینمایی فاش نشده و گفته می‌شود نولان به دنبال بازیگران نقش‌های قصه‌ جدیدش می‌گردد. داستان «دونکرک» درباره عملیات نجات معجزه‌آسای نیروهای انگلیسی و متفقین از بندر «دونکرک» فرانسه در سال 1940 است. در این عملیات که «داینامو» نام داشت در نهایت 198 هزار نیروی انگلیسی و 140 هزار نیروی فرانسوی و بلژیکی از محاصره آلمان‌های نازی نجات پیدا کردند.

به گزارش ددلاین، گفته ‌می‌شود نولان قصد دارد در این فیلم زیاد از جلوه‌های ویژه دیجیتالی استفاده نکند و در ساخت آن تماما از فناوری «آیمکس» بهره ببرد. تاریخ اکران این فیلم تابستان سال 2017 اعلام شده است.

کریستوفر نولان که یکی از شاخصه‌های فیلم‌هایش ساختار غیرخطی داستان است، تا کنون مورد ستایش بسیاری از منتقدین از جمله «راجرت ایبرت» - منتقد فقید سینمای جهان - قرار گرفته، اما با این وجود هیچ‌گاه آن‌گونه که باید مورد توجه آکادمی اسکار در رشته بهترین کارگردانی قرار نگرفت و بسیاری او را از این حیث با «استنلی کوبریک»، کارگردان صاحب‌سبک سینمای جهان مقایسه می‌کنند که او نیز مورد بی‌اعتنایی آکادمی قرار می‌گرفت. «بین‌ستاره‌ای» آخرین ساخته این کارگردان معروف آثار علمی تخیلی در سال 2014 بود که در گیشه جهانی به فروشی 675 میلیون دلاری دست پیدا کرد.

هری استایلز پیش از فیلم نولان پیشنهادهای سینمایی دیگری هم داشته است. او برای همبازی شدن با «جودی دنچ» و «آلیشیا ویکندر» در درام «تب لاله» در نظر گرفته شده بود اما این پیشنهاد را نپذیرفت. گفته می‌شود این خواننده جوان قرار است در فصل جدید سریال کمدی «ملکه‌های جیغ» در کنار «اما رابرتز» ظاهر شود.

«One Direction» گروه موسیقی پاپ انگلیسی متشکل از استایلز و چهار هنرمند جوان دیگر است که تاکنون پنج البوم روانه بازار کرده‌ است. این گروه تاکنون پنج جایزه موسیقی بریتانیا و جوایز موسیقی «ام.تی‌وی» از آن خود کرده است. «آنچه تو را زیبا می‌کند» اولیت تک‌قطعه «One Direction» است که در زمان انتشار صدرنشین فهرست ترانه‌های انگلستان شد و تاکنون بیش از پنج میلیون نسخه از آن در سرتاسر جهان به فروش رسیده است.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
interstaller فیلم جدید کریستوفر نولان