ویژه‌نامه مداحی و زیارات ایام عزاداری پایان ماه صفر + دانلود


مجموعه مداحی، آداب و اعمال، ادعیه و زیارات و سخنرانی های مرتبط با ایام عزاداری پایان ماه صفر را در ادامه این گزارش بخوانید و دریافت کنید.

به گزارش خبرنگار   ؛ مجموعه کامل مداحی، آداب و اعمال، ادعیه و زیارات و سخنرانی‌های مرتبط با ایام عزاداری پایان ماه صفر و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام و رحلت پیامبر اکرم، حضرت محمد(ص) را اینجا بخوانید و دریافت کنید.

مهم‌ترین میراث حضرت محمد(ص) برای مسلمانان چیست؟

حجت الاسلام میرلوحی گفت: از محوری‌ترین سوالاتی که لازم است در ایام پایانی ماه صفر به آن فکر کنیم این است که مهم‌ترین مساله راجع به پیغمبر اکرم(ص) چیست؟

رحلت یا شهادت پیامبر(ص)، کدام یک واقعیت دارد؟

دلایل بسیاری در کتاب‌های روایی و تاریخی، اعم از شیعه و اهل سنت وجود دارد که شهادت ناشی از مسمومیت پیامبر اکرم(ص) را تأیید می‌نماید و در ادامه گزارش آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

حضرت محمد(ص) چند فرزند داشت؟

میان شیعیان و اهل سنت در خصوص تعداد دختران پیامبر اکرم(ص) نقل‌قول های مختلفی وجود دارد که در ادامه با نگاهی به اسناد تاریخی صحت و سقم آنها بررسی می‌کنیم.

ویژه برنامه‌های شبکه قرآن سیما در 28 و 30 صفر اعلام شد

با نزدیک شدن به ایام عزاداری وفات پیامبر اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و حضرت رضا(ع)، شبکه قرآن سیما با تهیه و تولید ویژه برنامه هایی به مناسبت‌های این ایام خواهد پرداخت.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
تیزر تسلیت ایام آخر ماه صفر