ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



قهرمانی فارس در راگبی 7 نفره و انتصاب رئیس جدید انجمن ورزش‌های هوایی


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون انجمن‌های ورزشی، در این رقابت‌ها که با حضور 8 تیم و در دو گروه 4 تیمی در زمین شماره 4 مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد، تیم "پسران" فارس در مسابقه فینال از سد همشهری خود "کاراکا" شیراز گذشت و به عنوان قهرمانی دست یافت. در دیدار رده بندی هم تیم ستارگان تهران با غلبه بر خراسان رضوی در جایگاه سوم ایستاد.

همچنین تیمهای کنگره 60، شهرداری تبریز، خوزستان و شهرداری رشت به ترتیب در ردیف پنجم تا هشتم قرار گرفتند.

* زنجان قهرمان مسابقات فوتبال رومیز شد

تیم استان زنجان به مقام نخست مسابقات فوتبال رومیز قهرمانی کشور که در بوکان جریان داشت، دست یافت.
در این مسابقه ها که به مدت یک روز در سالن چند منظوره مجموعه ورزشی وحدت شهرستان بوکان در آذربایجان غربی برگزار شد و جمعه شب به پایان رسید، در دو بخش دونفره و تیمی استان زنجان به مقام نخست دست یافت.
تیم‌های بوکان و تیم تهران نیز در این بخش به ترتیب مقام دوم و سوم این دوره از مسابقه‌ها را از آن خود کردند.
در بخش انفرادی نیز علی شیرمحمدی از اصفهان به مقام نخست دست یافت و عمار عزیزی از زنجان و پوریا شیخ الاسلام از استان کرمانشاه به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.
در این رقابت‌ها 42 ورزشکار در قالب تیم‌های اصفهان، زنجان، آذربایجان‌های شرقی و غربی، تهران، کردستان، اراک، کرمانشاه و شهرستان بوکان در بخشهای دو نفره، انفرادی و تیمی با هم به رقابت پرداختند.
این دوره از مسابقه‌ها در بخش انفرادی و دو نفره به صورت حذفی برگزار شد. قرار است نفرات برتر این مسابقات به عنوان بازیکنان برتر به اردوی تیم ملی دعوت شوند.

* مویدی رئیس انجن ورزش‌های هوایی شد

در حکمی از سوی محمد علیپور، رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی سردار علی مویدی به عنوان رئیس جدید انجمن ورزش‌های هوایی منصوب شد.

پیش از این سردار سلیم آبادی رئیس این انجمن بود.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/BX9NNG


ویدیو مرتبط :
انتصاب رئیس شورای رقابت