سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تظاهرات میلیونی در ایتالیا در دفاع از خانواده علیه ازدواج همجنس بازان


تظاهرات میلیونی در ایتالیا در دفاع از خانواده علیه ازدواج همجنس بازانایرنا/ مردم ایتالیا در دفاع از خانواده و علیه لایحه دولتی ازدواج مدنی (میان همجنس بازان) در رم پایتخت این کشور تظاهرات کردند.

به گزارش ایرنا، برگزار کنندگان این تظاهرات ملی از حضور دو میلیونی مردم ایتالیا در این تظاهرات خبر دادند که عصر شنبه در شهر رم علیه لایحه دولتی برای ازدواج میان همجنس بازان برگزار شد.
تظاهرات کنندگان خواستار لغو این لایحه ازسوی دولت شدند.
زنان و مردان به همراه کودکان در این تظاهرات ملی بنام 'روز خانواده' برای دفاع از خانواده و ازدواج میان زن و مرد با تجمع در میدان بزرگ 'چیرکو ماسیمو' تجمع و سپس راهپیمایی کردند. بسیاری از چهره های شاخص و برخی سیاسیون نیز در این تظاهرات حضور یافتند.
دولت متئو رنتسی نخست وزیر ایتالیا با ارایه لایحه موسوم به ازدواج مدنی به پارلمان در صدد قانونی کردن ازدواج میان همجنس بازان و حتی فرزند خواندگی میان آنهاست که البته با مخالفت های زیادی مواجه شده است.
پاپ فرانسیس رهبر مذهبی کاتولیک ها بارها در قبال ازدواج همجنس بازان موضع گیری کرده و هشدار داده است که خانواده فقط می تواند متشکل از ازدواج میان زن و مرد باشد.


منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
حمایت باراک اوباما از ازدواج همجنس بازان!