سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ زورگیر عربده کش در پنجه قانون گرفتار شد


خراسان/ فرد شروری که با عربده کشی و اخلال در نظم و امنیت عمومی از کسبه منطقه ای در مشهد زورگیری می کرد شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی مشهد با اعلام این خبر گفت: در پی گزارش حمله های شبانه فردی شرور به مغازه های محدوده بولوار خیام شمالی و کوی امیر مشهد و زورگیری از کسبه تحقیقات پلیسی با توجه به اهمیت موضوع آغاز شد.

سرهنگ حجت نیکمرام افزود: ماموران با همکاری مالک یک سوپر مارکت، عامل سرقت های خشن که با حمله به این مغازه و با تهدید تبر اقدام به زورگیری کرده بود را شناسایی و دستگیر کردند. وی افزود: در این رابطه مالک یک فروشگاه دیگر نیز همزمان با دستگیری متهم به کلانتری آبکوه مراجعه کرد و اظهار داشت: این فرد شرور به مغازه اش حمله ور شده و با تهدید تبر زورگیری کرده است.

فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: متهم که 30 سال دارد به مواد مخدر آلوده است و دارای سوابق کیفری است. به گزارش پایگاه خبری پلیس نیک مرام گفت: زورگیر خشن در بررسی های اولیه به 6 مورد زورگیری اعتراف کرده و تحقیقات برای کشف دیگر جرایم احتمالی این فرد شرور ادامه دارد. وی از افرادی که توسط این متهم مورد سرقت قرار گرفته اند خواست هرچه سریع تر برای پیگیری شکایت خود به کلانتری آبکوه مشهد مراجعه کنند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
ارازل عربده کش در پارک