سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پوست اندازی یاهو مسنجر برای جلب نظر مجدد کاربران


به گزارش فارس به نقل از سی نت، یاهو مسنجر این روزها رقبای قدرتمندی همچون واتس اپ، تلگرام و دهها شبکه اجتماعی دارد که حتی عرضه نسخه همراه یاهو مسنجر هم نتوانسته از محبوبیت آنها بکاهد.

یاهو مسنجر که در سال 1998 راه اندازی شد همراه با مسنجر AOL تا یک دهه قبل در میان کاربران بسیار محبوب بودند، اما یاهو به تازگی نسخه همراه آن را نوسازی کرده و از روز پنج شنبه در دسترس علاقمندان قرار داده است. البته این خدمات مانند گذشته از طریق وب و ایمیل یاهو هم قابل استفاده است.خدمات یاد شده با آندروید و آیفون هم سازگار است.

پیش از این گفته می شد که یاهو در اندیشه فروش تمامی محصولات تحت وب خود و همین طور کسب و کار خود در حوزه تبلیغات آنلاین است. اما نوسازی یاهومسنجر باعث شده تا این گمانه زنی ها کمرنگ شود. یاهو فعلا در مورد تمامی این گزارش ها سکوت کرده است.

از جمله ویژگی های یاهومسنجر جدید می توان به امکان بازپس گیری پیام های متنی و تصویری ارسالی توسط فرستنده اشاره کرد. همچنین از این طریق می توان صدها تصویر را در آن واحد با سرعت مناسبی ارسال نمود.

تحلیل گران معتقدند نرم افزارهای پیام رسان اینترنتی آینده پررونقی دارند و یاهو هم به همین علت قصد ندارد از یاهو مسنجر صرف نظر کند. فیس بوک با درک این مساله سال گذشته 19 میلیارد دلار برای خرید WhatsApp پرداخت کرده بود.

انتهای پیام/آ

http://fna.ir/4P25XF


ویدیو مرتبط :
آموزش تصویردار کردن یاهو مسنجر | یاهو | ترفند یاهو