2 دقیقه پیش

دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی

دیگه کسی نیست از دیدن فیلم لذت نبره، همه ما ماهانه چندین فیلم و سریال میبینیم ولی پیدا کردن فیلم های جدید سانسور شده که مناسب خانواده های ایرانی باشه کمی پر دردسره.از این ...
2 دقیقه پیش

انتخاب جراح بینی - بهترین جراح بینی

انتخاب جراح بینی خوب از انتخاب های حیاتی زندگی است. اگر عمل بینی موفقیت-آمیز نباشد، تا یک سال نمی توانید هیچ اقدامی انجام دهید. اگر دو بار عمل کردید و باز هم بینی شما رضایتبخش ...



معرفی پنج تور بی نظیر آژانس آیشم


تور هند

هند کشوری وسیع در بخش جنوبی قاره ی اسیا، با تاریخی پنج هزارساله است. که علاوه بر سواحل بینظیر برای گذراندن سفری فوق الهاده و به یاد ماندنی دارای جاذبه های گردشگری بسیاری است. بیشک در تور هند شما شاهد قومیت های هیجان انگیز و مکان های جالبی نظیر تاج محل مسجد جامع و طبیعت شگفت انگیز خواهید بود فراموش نکنید که در تور هند شما با بازمانده هایی از حکومت مغول آشنا خواهید شد که قطعا به ماندگار کردن سفر شما کم خواهند کرد. در تور هند شما شاهد تفاوتهای زیادی در جغرافیا، آب و هوا، فرهنگ، زبان و قومیت در سراسر گستره کشور هند روبه رو خواهید شد که سفر هند را برای شما هیجان انگیز خواهد کرد. در این سرزمین پر از تنوع یکی از کارهایی که تیم آیشم که به شما پیشنهاد میدهیم قدم زدن در این سرزمین زیباست.

تور بالی

جزیره ی بالی در کشور اندونزی که برای کوههای اتشنشانی و طبیعت بکر شناخته میشود قطعا یکی از بهترین انتخاب های شما برای سفر باشد. که با سواحل و صخره های مرجانی شناخته میشود. جزیره ی بالی برای دارا بودن تعداد زیادی معابد زیبا شناخته شده است. منطقه ی زنده و پرجنب و جوش کوتا یکی از مکانهاییست که در تور بالی بیشترین تعداد گردگر را به خود جذب میکند. از بین ماههای مارچ تا اکتبر بهترین جزیره ی بالی شاهد باران های فصلیست و اگر به دنبال انتخاب بهترین زمان برای سفر به این کشور هستید باید به شما بگوییم که بهترین زمان سفر برای انتخاب تور بالی از ماه سپتامبر تا دسامبر است . قبل از رفتن به بالی بدانید که قدم زدن راهپیمایی کردن در کوههای اطراف بالی یکی از بهترین انتخابهاست. اما به یاد داشته باشید که این راهپیمایی را باید در ساعت های اولیه ی روز انجام دهید. یکی از نکات جالبی که شما در تور بالی تجربه خواهید کرد طیف عظیم هتل های متنوع در این کشور است که به شما قدرت انتخاب بالایی برای محا اقامتتان خواهید داد در تور بالی شما امکان انتخاب هتل های کوهستانی و ساحلی را خواهید داشت البته پیشنهاد ما به شما اقامت در هر 2 نوع هتل است به این صورت که نیمی از سفر خود را در هتل های ساحلی بالی و نیم دیگر آن را در هتلهای کوهستانی آن بگذرانید.

http://ladin.ir/wp-content/uploads/2017/09/aaaaa.png

تور یونان

کشور یونان هرساله بازدید کنندگان بسیاری را از سراسر دنیا به خود جذب میکند. اگرچه در فصل های تابستان و پاییز دارای جنب و جوش بیشتریست اما فراموش نکنید که آب و هوای ملایم و جاذبه های این کشور علاوه بر زیربنای عالی آن، یونان را در زمستان نیز مورد علاقه ی گردشگران حرفه ای قرار داده است. یکی از جازبه های تور یونان امکان انتخاب راههای متنوع برای سفر به این کشور است به این صورت که شما برای سفر به یونان میتوانید هم از مسیر هوایی ، ریلی ، دریایی و جاده ای بهره مند شوید. علاوه بر همه ی این ها سواحل یونان یکی از بهترین سواحل اروپاست شاید به همین علت در مرکز توجه جهانگردان قرار دارد . در تور یونان از دیدن جزایر زیبا و بکر این کشور غافل نشوید چرا که سفر یونان تنها با دیدن جزایر کامل میشود. در نزدیکی پایتخت یونان ( آتن ) مکانهایی بازدید از دلفی ،آراچووا و نافلیون غافل نشوید. فراموش نکنید که پاییز و زمستان آتن به اندازه ی تابستان این کشور زیباست.

تور ویتنام

تور ویتنام این کشور آسیای شرقی دیریست که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. کشور زیبای ویتنام در دریای چین قرار گرفته است و با شهرهای شلوغ رودخانه های زیبا و معابد هنرمندانه شناخته میشود. هوشی مین که سابقا با نام سایگون شناخته میشده است دارای معماری فرانسوی میباشد چرا که در گذشته مستعمره ی کشور فرانسه بوده است.  و جالب است بدانید که سفر به کشور ویتنام در دهه های اخیر بسیار پرطرفدار شده است . پس تور ویتنام را در راس جدول انتخاب خود قرار دهید.

تور سریلانکا

کشور زیبای سریلانکا با قدمتی 2000 ساله در قسمت جنوبی اقیانوس هند قرار گرفته است. و به علت دارا بودن دشت های بارانی . کشور زیبای سریلانکا دارای حیات وحش بسیار زیبا و متنوعی از حمله فیل های وحشی میباشد و متمرکز ترین جمعیت یوز پلنگ ها را دارا میباشد.

به تازگی چندین هتل جدید از جمله تعدادی از استراحتگاه های ساحلی، از جمله معبد KK Beach، با باشگاه ساحلی مجهز در نزدیکی بندر Habaraduwa، افتتاح شده اند و شما میتوانید تعطیلات بینظیری را در تور سریلانکا داشته باشید . بازدید از مزارع چای را هم در قسمتی از برنامه ی خود در تور سریلانکا اضافه کنید. اگر مایل به خرید و استفاده از ادویه های متنوع هستید فراموش نکنید که کشور سریلانکا بهترین انتخاب شما برای مسافرت است چرا که میتوانید انواع مختلف ادویه های باکیفیت را از این کشور تهیه کنید و کاملا دست پر از تور سریلانکا به خانه برگردید.


ویدیو مرتبط :
چهارمین تور آژانس عکس تهران در تونل های خط 3 مترو