سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برداشت ساده‌انگارانه افراد از منویات رهبری/ برخی از اظهارنظرهای اخیر شعارهای انتخاباتی زود هنگام است


به گزارش خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر سیدیحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در بازدید میدانی از وضعیت آمادگی های دفاعی و امنیتی یگان‌های مستقر در خلیج فارس با اشاره به راهبردی بودن منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، گفت: عمق دید و تفکر رهبر معظم انقلاب نگاهی آینده نگر و پیش دستانه نسبت به تهدیدات احتمالی است.

وی افزود: متاسفانه برداشت برخی جریانات فکری از منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) ، برداشتی سطحی و ساده انگارانه است.

صفوی ادامه داد: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران اختیارات رهبر انقلاب و روسای هریک از قوا را مشخص کرده است و سیاستهای کلان نظام از اختیارات رهبر انقلاب اسلامی است و به نظر می رسد برخی از اظهار نظرهای اخیر شعارهای انتخاباتی زود هنگام باشد.

صفوی با اشاره به نقش رهبر معظم انقلاب در صیانت و پاسداری از حقوق ملت ایران، گفت: رهبر معظم انقلاب سکان دار و دیده بان حقوق ملت ایران در مقابل انحرافات از اصول انقلاب اسلامی و عدالت خواهی در مقابل جریانات منحرف داخلی و خارجی هستند.

وی با تبین نقش نیروهای مسلح در نگهبانی و دفاع از انقلاب اسلامی ایران، گفت: مهمترین وظیفه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، به ویژه سپاه، پاسداری از ارکان انقلاب اسلامی ایران است.

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری با اشاره به راهبرد جمهوری اسلامی ایران در منطقه خلیج فارس گفت: توان و راهبرد جمهوری اسلامی ایران در جهت همگرایی کشورهای منطقه و ایجاد امنیت پایدار در منطقه خلیج فارس، توسط کشورهای این منطقه است.

وی افزود: حضور بیگانگان در منطقه راهبردی و حساس خلیج فارس برای فروش میلیاردها دلار سلاح وهمچنین نا امن کردن این منطقه برای پیشبرد سیاست های استکباری است.

صفوی در پایان سخنانش تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از توان و قدرت دفاعی و بازدارندگی موثر برخوردار هستند و امنیت صدور انرژی از منطقه خلیج فارس با اقتدار ایران قابل تداوم است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
شعارهای انتخاباتی برای بوقلمون ها! بسیار جالب و خنده دار