سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مشخصات سامسونگ گلکسي A9 در وب‌سايت Zauba به ثبت رسيد


مشخصات سامسونگ گلکسي A9 در وب‌سايت Zauba به ثبت رسيد

بنا بر صحبت يکي از دوستان در کامنت ها، سامسونگ قصد دارد از 0 تا 100 تمام حروف الفبا انگليسي را با گلکسي پر کند. از A0 تا نهايت A100 و به همين ترتيب ديگر حروف نيز پر خواهند شد. اکنون نوبت به A9 رسيده است که گويا بر اساس شايعه قبلي اين دستگاه به زمان رونمايي نزديک‌تر شده است. SM-A9000 در بنچمارک ان‌توتو داراي صفحه‌نمايش 5.5 اينچ بود اما در زمان ورود به هند براي آزمايش و بررسي توسط Zauba صفحه‌نمايش 6 اينچي به ثبت رسيده است.

ترنجي/ بنا بر صحبت يکي از دوستان در کامنت ها، سامسونگ قصد دارد از 0 تا 100 تمام حروف الفبا انگليسي را با گلکسي پر کند. از A0 تا نهايت A100 و به همين ترتيب ديگر حروف نيز پر خواهند شد. اکنون نوبت به A9 رسيده است که گويا بر اساس شايعه قبلي اين دستگاه به زمان رونمايي نزديک‌تر شده است. SM-A9000 در بنچمارک ان‌توتو داراي صفحه‌نمايش 5.5 اينچ بود اما در زمان ورود به هند براي آزمايش و بررسي توسط Zauba صفحه‌نمايش 6 اينچي به ثبت رسيده است. 

در سوم و چهارم نوامبر اين دستگاه وارد هند شده است.

اگر از صفحه‌نمايش را فاکتور بگيريم، اين دستگاه يک ميان‌رده بسيار باکيفيت خواهد بود زيرا A8 نيز دستگاهي بسيار باريک از سوي سامسونگ در عين حفظ کيفيت بود. اسنپدراگون 620 در کنار 3 گيگابايت رم قرار دارد. اسنپدراگون 620 داراي پردازنده 8 هسته 1.8GHz و Adreno 510 است. نظر شما چيست؟ آيا اين دستگاه جايگزين سال 2016 براي A8 است؟


ویدیو مرتبط :
(118) معرفی مشخصات Galaxy A9