سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امیراسماعیلی: رمز موفقیت های پدافند هوایی تمسک به قرآن کریم است


به گزارش ایرنا، امیرسرتیپ فرزاد اسماعیلی روز پنجشنبه در حاشیه مراسم اختتامیه سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در جمع خبرنگاران افزود: سی و پنجمین دوره مسابقات در حالی برگزار شد که چند ماه دیگر وارد سی و هفتمین سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می شویم و این بدان معناست که دو سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های قرآنی آغاز شده است.
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: این موضوع نشانگر آن است که در انقلاب اسلامی، در استقامت ها و در هشت سال دفاع مقدس به هیچ عنوان بداخلاقی نکردیم و در تمامی زمینه ها از جمله اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و خصوصا نظامی با قرآن مانوس بودیم.
امیرسرتیپ اسماعیلی با اشاره به اینکه تفاوت ملت ما با کشورهای دیگر در فهم و عمل به قرآن است، خاطر نشان کرد: برخی از کشورهایی که به ظاهر نام اسلام را یدک می کشند به جای ظلم ستیزی خودشان ظلم می کنند.
وی یادآور شد: قرار گاه پدافند هوایی که خط مقدم لبه دفاع است اگر با قرآن مانوس شود هواپیماهایی که پنهانکار هستند و نباید دیده شوند دیده می شوند و به آن ها اخطار داده می شود.
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: امروز هواپیماهای کشورهایی که در لبه تکنولوژی قرار دارند اسیر می شوند و آن ها از این موضوع تعجب کرده اند.

* فهم قرآن بدون مراجعه به اهل بیت(ع) محقق نمی شود
ارشد عقیدتی و سیاسی یگانهای ارتش در استانهای خراسان نیز در این مراسم گفت: فهم قرآن بدون مراجعه به اهل بیت محقق نمی شود و در این زمینه باید سیره اهل بیت (ع) مورد توجه قرار بگیرد.
حجت الاسلام عباس مقدسیان با اشاره به اینکه نهضت عاشورا در مسیر تحقق مفاهیم قرآنی رخ داده است، خاطر نشان کرد: کفر، نفاق، لغزش و گمراهی از آفت های اصلی هر جامعه است که می توانند خسارت های بسیار زیادی به بار آورد.
ارشد عقیدتی و سیاسی یگانهای ارتش در استانهای خراسان گفت: اگر در جامعه ای کفر ، نفاق ، لغزش و گمراهی نباشد می تواند در مسیر تحقق آرمانهای قرآنی گام بردارد.
مرحله پایانی سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) که از سوم آذر مشهد آغاز شده بود امروز به پایان رسید.
نفرات برتر این دوره به مسابقات سراسری ارتش جمهوری اسلامی که در دی ماه و به میزبانی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار می شود راه یافتند.
7498/1211

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تانک پدافند هوایی و ضد هوایی ارتش روسیه بنام TUNGUSKA (بهترین رادارگریز در بین پ