سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هلالی: فقط یک صفحه اینستاگرام در فضای مجازی دارم/ هیئت‌های مذهبی خود رسانه هستند


عبدالرضا هلالی ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری فارس در سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، گفت: اجتماعی که نیروهای انقلابی ایجاد کرده‌اند بسیار بااهمیت است و اینکه بتوانند کارهای همدیگر را ببینید و به همدیگر کمک کنند بسیار ارزشمند است.

این ستایشگر اهل بیت عصمت و طهارت افزود: جنگی که ما پیش‌رو داریم جنگ ساده‌ای نیست و به کوچکترین افراد این عرصه نیاز داریم. نقش رسانه‌های جبهه فرهنگی انقلاب در این عرصه بسیار مهم است.

وی ادامه داد: هیئت یعنی رسانه. بهترین فرصت برای ولایت‌پذیری و شهادت، رشادت و عفت از محرم و فاطمیه‌ها بیرون می‌آید که منشا آنها هیئت‌های مذهبی هستند.

هلالی گفت: هیئت‌های مذهبی هم اکنون یک پایگاه اجتماعی است که هنوز دولت‌های ما این پایگاه اجتماعی را درک نکرده‌اند. اینکه برای یک مراسم مدافعین حرم در میدان امام حسین(ع) حدود 15 تا 20 هزار نفر در ماه مبارک رمضان حضور پیدا می‌کنند بسیار ارزشمند است و چه چیزی می‌تواند این تعداد افراد را جمع کند؟

این مداح اهل‌بیت ادامه داد: این پتانسیل خیلی قوی است و نیاز به حمایت دارد ولی این پایگاه باید مردمی بماند و نباید مسئولان از آن غافل شوند.

وی درخصوص حمایت‌ از هیئت‌ها گفت: حمایت‌های رسانه‌ای از هیئت‌های مذهبی بسیار خوب است و احتیاج داریم در این فضا یارگیری کنیم. باید اصالت خود را حفظ کنیم و به افراد قابل اطمینان رجوع کنیم.

هلالی در خاتمه گفت: من فقط یک کانال اینستاگرام به نام helalireza دارم که توسط خودم اداره می‌شود.

به گزارش فارس، سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 22 بهمن ماه در بوستان گفت‌وگو آغاز شد و تا 28 بهمن ماه ادامه دارد.

نمایشگاه شامل چهار بخش مهم رسانه‌های برخط، پویانمایی، نشر دیجیتال و کودک و نوجوان است؛ علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 10 صبح تا 20 از نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/D3BWMN


ویدیو مرتبط :
حریم شخصی در فضای مجازی(اینستاگرام)