سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



خبرگزاری دولتی عربستان هم بخش فارسی راه اندازی می‌کند


خبرگزاری دولتی عربستان هم بخش فارسی راه اندازی می‌کند

فرهنگ نیوز/ سران دربار دلارهای نفتی برای آنچه که -اخیرا از زبان مفتی وهابی نیز شنیده شد-، تلاش می کنند با راه اندازی رسانه های بخش فارسی، تهاجم وهابیت خود را تشدید ببخشند.

این در حالی است که شبکه تلویزیونی العربیه وابسته به سران دربار نفتی نیز بخش فارسی خود را در آبانماه سال 87 راه اندازی کرده است.
به گفته کارشناسان امور عربستان، مقامات این کشور پس از شکست سیاست های خود در قبال افکار عمو منطقه و حمایت مالی گسترده از گروه های تروریستی و افزایش محبوبیت جمهوری اسلامی ایران در نزد ملت های مسلمان و عرب تلاش می کند ناکامی خود را از طریق راه اندازی بخش های فارسی در رسانه های وابسته جبران کند.

راه اندازی بخش فارسی خبرگزاری دولتی عربستان به دنبال فعالیت بخش های فارسی زبان شبکه تلویزیونی " بی بی سی" و " صدای آمریکا" صورت می گیرد.


ویدیو مرتبط :
بخش دوم آموزش راه اندازی هات اسپات به زبان فارسی