ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال: گزارش مالی به ما ارایه شد


شهرام دبیری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: گزارش مالی فدراسیون فوتبال بالاخره در جلسه هفته گذشته به دست اعضای هیات رییسه رسید و دیگر مشکلی برای برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال وجود ندارد.
وی خاطرنشان کرد : مجمع عمومی چهارم دی ماه برگزار می شود و در آن مسایل مختلفی از جمله اصلاح اساسنامه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
دبیری افزود: لیگ امسال تعطیلات زیادی داشته و این مساله روی کیفیت مسابقات تاثیر زیادی گذاشته است .شاید تعطیلات لیگ روی مسابقات تاثیر منفی گذاشته باشد اما اگر این اتفاق به خاطر تیم ملی باشد ایرادی ندارد.
وی در مورد احتمال همراهی کی روش با تیم المپیک در مسابقات قطر خاطرنشان کرد: اگر با سرمربی تیم ملی تعامل شود، با او دچار مشکل نخواهیم شد. باید برای مسئولان فدراسیون فوتبال کسب نتیجه مهم باشد و به مسایل پیش و پا افتاده نپردازیم.
مالک باشگاه دبیری تبریز در مورد حواشی لیگ فوتسال نیز گفت : این حواشی به خاطر ذات فوتسال است . مسابقات فوتسال نظم بسیار خوبی دارد و تنها مسایل داوری و حواشی که تیم ها ایجاد می کنند نقطه ضعف این مسابقات است.
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در مورد تغییر رییس کمیته فوتسال و انتخاب فرد جدید از میان اعضای هیات رییسه گفت: این اتفاق پس از تایید اعضای مجمع در دی ماه صورت خواهد گرفت و باید منتظر نظر اعضای مجمع باشیم.
ورزشی **9118**1581

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
گزارش:مجمع فدراسیون فوتبال و ابهامات مالی