ازدواج “کیوانچ تاتلیتوگ” بازیگر نقش مهند با باشاک دیزار + عکس


“کیوانچ تاتلیتوگ” بازیگر معروف سریال عشق ممنوع با باشاک دیزار مد معروف ترکیه ازدواج کرد و عکسی از مراسم ازدواجش را به اشتراک گذاشت.

کیوانچ تاتلیتوگ و همسرش ، ازدواج ، مهند

کیوانچ تاتلیتوگ با باشاک دیزار

کیوانچ تاتلیتوغ ((به ترکی استانبولی: Kıvanç Tatlıtuğ) متولد 27 اکتبر 1983) هنرپیشه و مدل ترک است. کیوانچ در ترکی به معنی افتخار، غرور است و تاتلیتوغ از دو بخش «تاتلی» به معنی شیرین و «توغ» (نوعی نشان قدیمی ملی) تشکیل شده است. او عاشق بسکتبال است و به گفته خودش با اینکه اجتماعی است ولی زیاد حرف نمیزند.

مهند و همسرش ، مهند ، باشاک دیزارعکس مهند و همسرش 

کیوانچ تاتلیتوغ در شهر آدانا در جنوب ترکیه متولد شد. او 4 خواهر و برادر دارد. مادربزرگ او (از طرف پدری) مهاجر بوسنی و هرزگوین به ترکیه است. مادر او متولد ادرنه و پدرش متولد آدانا است. 

او تحصیلات خود را در دبیرستان Yenice Çağ Private High School در حالی که در دوران دبیرستان در بازی بسکتبال عالی بود تمام کرد.

کیوانچ تاتلیتوگ  ، باشاک دیزار ، همسر کیوانچ تاتلیتوگ

بازیگر سریال عشق ممنوع

هنگامی که پدر او مریض شد آنها به استانبول نقل مکان کردند تا پدرشان درمان مناسب را دریافت کند. در استانبول او به عنوان بازیکن بسکتبال آماتور به عضویت باشگاه ورزشی بشیکتاش درآمد. کیوانچ تاتلیتوغ در سال ٢٠٠٢ به عنوان نماینده کشور ترکیه توانست عنوان بهترین مدل مرد جهان را به دست آورد و بعدها هم جوایز بسیاری در عرصه بازیگری کسب کرد.

معروفیت کیوانچ تاتلیتوغ بیشتر به خاطر بازی در سریال های عشق ممنوع ، ایزل و کوزی گونی بوده است.

کیوانچ تاتلیتوگ ، کیوانچ تاتلیتوگ معروف به مهند و همسرش


ویدیو مرتبط :
کیوانچ تاتلیتوگ مهند در چالش سطل یخ (سایت چشمگیر)