ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مشهورترین ورزشکاران جهان در فاصله 200 روز مانده به المپیک چه می‌کنند؟


به گزارش خبرگزاری فارس، سایت المپیک ریو در فاصله 200 روز مانده به المپیک 2016 روند تمرینی چند ورزشکار مطرح جهان از جمله جوکوویچ و یوسین بولت را مورد بررسی قرار داده و به این موضوع اشاره کرده که در این فاصله باقی مانده به المپیک این ورزشکاران چه کارهایی انجام می‌دهند.

جوکوویچ:

تنیسور شماره یک جهان و عنوان دار 10 دوره گرند اسلم امیدوار است که در ریو مدال طلا را بگیرد. این ورزشکار 28 ساله صربستانی ابراز امیدواری کرد تا نخستین مدال طلایش را در المپیک کسب کند به همین دلیل در نظر دارد برای تطبیق شرایط آب و هوایی زودتر وارد ریو شود.

یوسین بولت:

یوسین بولت قهرمان دوومیدانی جهان و المپیک بعد از کسب مدال طلا در ماده‌های 100، 200 و 4 در 100 متر در المپیک چین هزار ناگت مرغ خورد! این مقدار 59 هزار کالری داشت. بولت در آن زمان 22 سال داشت. حالا این ورزشکار 29 ساله آخرین رقابت خود را در المپیک انجام می‌دهد. سبزیجات غذای این مرد بزرگ است.

چاد لی:

این شناگر اعلام کرده می‌خواهد رکورد مایکل فلپس را در 100 متر و 200 متر قورباغه در المپیک ریو بشکند. حالا مسیر این ورزشکار مشخص است؛ کار، کار، کار. این ورزشکار آفریقای جنوبی به خود اطمینان دارد و اعتقاد دارد رویارویی با فلپس یک لحظه دراماتیک در ریو خواهد بود.

"حالا وقت تلاش سخت در استخر است، این می‌تواند خسته کننده باشد، اما من مجبورم تمرکز کنم چرا که می‌دانم حریفانم هم سخت در تلاش هستند."

آرتور زانتی:

ژیمناست برزیلی که موفق شد در المپیک 2012 لندن مدال طلا را به دست آورد به دلیل آسیب‌دیدگی که داشت حالا نگران وضعیت خود در المپیک ریو است. او در حال حاضر برنامه‌ای دارد تا آسیب‌دیدگی خود را به حداقل برساند به همین دلیل با فیزیوتراپ هم در ارتباط است.

"جلسات تمرینی من بسیار محتاط برگزار می‌شود و من مجبورم هر کاری را دقیق انجام دهم."

لین دان:

وی یکی از بهترین ورزشکاران آسیادر رشته بدمینتون است. عنوان قهرمانی در المپیک پکن و لندن باعث نمی‌شود او برنامه‌ای برای ریو نداشته باشد. حریف اصلی او چن لانگ در جایگاه نخست جهان قرار دارد در حالی که خودش در رنک چهارم جهان قرار گرفته است. لین "دیوید بکهام" بدمینتون است. او قول داده به طور انحصاری تمرکز خود را روی ورزش بگذارد.

" من کارم را سیستماتیک انجام می‌دهم و تمرکزم را به صورت کامل روی مسابقه‌ام می‌گذارم."

انتهای پیام/م

http://fna.ir/1AUZ6G


ویدیو مرتبط :
سوژه روز - پوشش بیمه ای قهرمانان المپیک و جهان