سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اعدام شیخ نمر تازه‌ترین مورد نقض حقوق شیعیان در عربستان است


«رندی شورت»، فعال و کشیش سیاهپوست آمریکایی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در واشنگتن در واکنش به اعدام شیخ نمر، روحانی برجسته شیعه در عربستان گفت: مواجهه با یک جنایت دیگر علیه بشریت از سوی عربستان باعث ناراحتی و عصبانیت شدید من شده است. من یک مسیحی هستم اما ریشه نژادی من شیعه شمال شرق نیجریه است، کشوری که مردمش توسط گروه بوکوحرام (از گروه‌های مورد حمایت عربستان) کشته می‌شوند. در روزهای گذشته شاهد کشته شدن مردم کشورم از جمله فرزندان شیخ زکزاکی توسط سربازان تحت سلطه رئیس‌جمهور نیجریه بودم.

وی در ادامه گفت: چشمان من به این حقیقت باز شده است که راه شیعه در مقایسه با تحریفات وهابیت از آموزه‌های حضرت محمد به مراتب  صحیح‌تر است. پادشاهی عربسان سعودی  به تنهایی زخمی چرکین بر چهره  انسانیت به شمار می‌رود. سالهای سال است که شیعیان از رفتار نامناسب و جنایت در عربستان رنج می‌برند و اعدام شیخ نمر در آخرین مورد نقض حقوق شیعیان در این کشور بود.

این فعال مسیحی در پایان اعلام کرد که باوجود آمادگی شیخ نمر برای مواجهه با مرگ در راستای دستیابی به عدالت باید انتقام شهادت وی و زائرانی که در مراسم حج سال گذشته کشته شدند و همچنین هزاران یمنی که درپی حملات ارتش عربستان جان خود را از دست می‌دهند، گرفته شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
اعدام اعتراض / شیخ نمر